Bruno Šimleša, autor brojnih knjiga popularne psihologije, sociolog i voditelj smatra se sretnom osobom. Ne krije zadovoljstvo i zahvalnost na obitelji i prijateljima te često ističe kako život ima dvije strane i kako je bitno koju od njih želimo vidjeti. Bruno je i ambasador humanitarne inicijative „Iz ljubavi prema djeci“ koju zajedno provode Hrvatski Crveni križ, P&G i Kaufland. Potaknuti željom da se pruži ruka djeci koja je trebaju, odlučili su zajednički doprinijeti naporima za ublažavanje posljedica siromaštva. Inicijativa „Iz ljubavi prema djeci“ provodi se u trgovinama Kauflanda i u njoj možemo sudjelovati svi kupnjom proizvoda tvrtke P&G, sve do 21.veljače. Bruno je za čitatelje Lise otkrio što je moguće ostvariti iz ljubavi prema djeci!
Kakav je Bruno Šimleša bio kao dijete, a kakav je kao roditelj?
Kao dijete sam bio dosta povučen i stalno sam o nečemu razmišljao. Još sam i preskočio drugi razred pa sam uvijek bio najmlađi u generaciji i nisam se uklapao u okolinu. Zanimala me je matematika, igrao sam šah i pokušao otkriti zašto se odrasli ljudi ponašaju tako čudno. I danas me to fascinira! Jako sam posvećen roditelj. Obožavam svoju kćer i želim joj sve najljepše i baš zato sam relativno strog i postavio sam joj jasne granice. Ne smatram se ocem, nego tatom i to mi je najdraža životna uloga.
Kako objasniti djetetu da u danom trenutku ne može dobiti ono što želi i kako se ne kriviti zbog toga?
To je iznimno teško, tim više što današnja djeca znaju biti zadirkivana ako nemaju neke stvari. U mojoj generaciji nije bilo tako. Naravno da bismo svi djeci htjeli osigurati sve i mislim da je važno djeci objasniti da to želimo, ali trenutačno nismo u mogućnosti i da se nadamo da će se situacija promijeniti. No koliko god bilo bolno objasniti djetetu da mu nešto ne možemo priuštiti, ipak možemo odigrati najvažniju roditeljsku ulogu – pružiti im zdrave životne vrijednosti i uvjerenja.
Kako kvalitetno provoditi vrijeme sa djetetom, postoji li čarobna formula?
U roditeljstvu nema čarobnih formula. Ključno je stalno se truditi biti bolji roditelj, stalno rasti kao osoba kako bismo i njima pružili najbolje od sebe. Jako je važno kvalitetno provoditi vrijeme, bez kompjutera, televizije i svih mogućih gadgeta. S kćerkicom pokušavam pronaći aktivnosti u kojima oboje uživamo i to nam uspijeva. Ali iskreno, ja uživam čim ona uživa. Iako baš i ne uživam u igranju s lutkicama pa se rijetko upuštamo u to.
Aktivno podržavate projekt „Iz ljubavi prema djeci“ Hrvatskog Crvenog križa, P&G-a i Kauflanda. Što vas je potaknulo da se uključite?
To je doista bila vrlo lagana odluka. Reagiram instinktivno kada god vidim nekoga u nevolji i pomažem kada god mogu. A na djecu sam posebno osjetljiv. Svjestan sam da ova akcija neće iskorijeniti siromaštvo niti riješiti sve probleme djece, ali ako im barem malo olakšamo, napravili smo izvrsnu stvar! Mislim da je davanje drugima dužnost svih ljudi koji imaju viška novaca, energije, znanja, pažnje, vremena ili bilo kojeg resursa. Spremnost da pomognemo drugima otkriva kakvi smo ljudi!
Kako se svatko od nas može uključiti u projekt „Iz ljubavi prema djeci“?
Vrlo je jednostavno. P&G proizvodi su jasno označeni u svih 35 prodavaonica Kauflanda. Te proizvode ionako koristi svako kućanstvo, a možda možemo napraviti i malu zalihu tijekom trajanja akcije, do 21.2. Kada kupite te proizvode, Crveni križ će dio tih sredstava proslijediti djeci kojima je potrebno. I ja planiram napraviti veliku zalihu svih tih proizvoda pa se možda sretnemo u Kauflandu!
Bruno Šimleša je ambasador humanitarne inicijative „Iz ljubavi prema djeci“ koju zajedno provode Hrvatski Crveni križ, P&G i Kaufland, a u kojoj možemo sudjelovati svi kupnjom proizvoda tvrtke P&G u Kauflandu, sve do 21. veljače.