Podržavati i ohrabrivati, a ne činiti sve umjesto djeteta
Uloga roditelja u procesu učenja jest da dijete obogaćuje znanjima i vještinama koje se stječu izvan formalnog obrazovanja. S druge strane, ovisno o djetetovoj dobi, treba mu prepuštati školske obaveze. To znači da je u redu pomoći djetetu da se u prvom razredu ustane na vrijeme, uskočiti mu oko zadaće i slaganja knjiga, no iz godine u godinu dijete bi trebalo biti sve samostalnije i ne misliti da ćeš ti sve napraviti umjesto njega. Razgovaraj o njegovom snalaženju u školi, među prijateljima, a ako je školarac stariji, i o daljnim planovima.
Kad školu shvate kao sastavni dio svakodnevice - isto kao što roditelji idu na posao - i njihova bi motivacija trebala biti veća. Mališanima treba osvijestiti da ne idu u školu zbog roditelja. To znači da djecu treba saslušati i pokušati razumjeti. Takav prisan stav efektivniji je od vike, galame i srozavanja djetetova samopoimanja.