. Osim velikih promjena u fizičkom izgledu lutke Barbie, kompanija Lego također je predstavila veliki novitet za kojim je tržište godinama vapilo - Lego kockicu čovječuljka u invalidskim kolicima.
Barbie novog fizičkog izgleda
Popularna Barbie sada se može naći u prodaji u tri nova tipa tijela: visoka i vitka, niska i Barbie s oblinama. Osim novih, u prodaji ostaje i Barbie originalna izgleda. Osim što je došlo do uvođenja novih tipova tijela, Barbie se od sada može kupiti i u različitim nijansama boje kože, očiju i frizura. Dakle, cijela linija Barbie lutaka koja je predstavljena za 2016. godinu, uključuje 4 različita tipa tijela, 7 tonova kože, 22 nijanse boje očiju, 24 različite frizure, i kao što to obično biva kod ove modno osviještene lutkice, nebrojeno mnogo modnih kombinacija.
Kreatori Barbie lutke ovim promjenama u izgledu lutke, nadaju se kako će lutku još više približiti djevojčicama diljem svijeta. Posebno puštanjem u prodaju one s oblinama, jer djevojčice u tranzicijskom razdoblju odrastanja ipak se najteže suočavaju s nastajanjem tih promjena na tijelu.
Već spomenuto, Barbie lutka se suočavala s kritikama na račun svog izgleda još od puštanja u prodaju 1960-ih godina. Provedene su brojne psihološke studije o utjecajima na djevojčice, protestiralo se u SAD-u, a često je i napadana od strane feministica. Kompanija je na to reagirala kako je vrijeme prolazilo i kako su žene dobivale zasluženi utjecaj, pa osim što je lutkica jedno vrijeme bila "samo" lijepa djevojka, s vremenom joj je dodana i mogućnost raznih poslova, poput Barbie predsjednice ili Barbie astronautkinje.
Lego figurica dječaka u invalidskim kolicima
Ponekad one najmanje stvari imaju zaista veliki utjecaj. Lego je prošlog tjedna na Sajmu igračaka u Nürnbergu predstavio figuricu odnosno kockicu dječaka u invalidskim kolicima koji se igra u parku. Ovaj najnoviji Legač kreće u prodaju u lipnju ove godine. Malac u kolicima veliki je korak naprijed za svu djecu svijeta koja se suočavaju sa životom u invalidskim kolcima, a kojih je po procjenama oko 150 milijuna. Rođenje ove malene igračke podignulo je puno pozitivne prašine među roditeljima djece s invaliditetom, udrugama, a posebno među djecom na koju će, očekuje se, imati izrazito pozitivan utjecaj.
Lego kompanija čini se, nije ni sanjala koliku medijsku prašinu će podignuti rođenje ove nove figurice jer nisu je planirali predstavljati kao nešto posebno, već samo kao još jednu u nizu novih figurica u moru drugih na Sajmu igračaka. No, ova figurica izronila je kao nova nada ravnopravnosti za svu djecu svijeta koja se suočavaju sa životom u invalidskim kolicima, a kompanija Lego pobrala je brojne pohvale i pozitivne komentare za ovaj potez, jer figurica svojim izgledom prikazuje veselog i zaigranog dječaka koji se kao i sva ostala djeca igra i uživa u parku, bez posebnog isticanja vezanosti za invalidska kolica.