Humanitarna inicijativa “Iz ljubavi za djecu”, koju organiziraju Procter & Gamble i Kaufland, a provodi Hrvatski Crveni križ, traje do 21. veljače 2016. godine. Svatko tko u spomenutom razdoblju u Kauflandu kupi P&G proizvode kao što su Ariel, Dash, Lenor, Jar, Always, Gillette, Pantene, H&S, Old Spice, Oral-B i Pampers pridonjet će inicijativi. Nakon toga, kroz sustav Hrvatskog Crvenog križa, najpotrebitija djeca koja žive u riziku od siromaštva, primit će dobra koja će im omogućiti da rastu zdravo i sretno.
Bruno Šimleša poziva sve da se pridruže inicijativi “Iz ljubavi za djecu”.
„Najsnažnija poruka inicijative „Iz ljubavi prema djeci“ je da svatko od nas može pomoći da što više djece doživi udobnost vlastitog doma, makar i na kratko. Pomoći je jednostavno. Možemo se uključiti tijekom obavljanja svakodnevne kupovine, čak i ne izdvajajući dodatna sredstva. Zato sve pozivam da se uključe u ovu plemenitu inicijativu", izjavio je Bruno Šimleša.
Poznati voditelj i pisac Bruno Šimleša podržao humanitarnu inicijativu “Iz ljubavi za djecu” kupovinom P&G proizvoda u Kauflandu