Amway Hrvatska obilježio je UN-ov Međunarodni dana volontera organizirajući druženje svojih distributera sa štićenicima Dječjeg doma u Zagrebu kojima je ovom prigodom donirao dječje ormare, trosjed, dječje stoliće i stolice kako bi pomogao u stvaranju što boljih uvjeta za život djece u domu.
Amway je za djecu iz doma organizirao prigodnu predstavu i likovnu radionicu pod vodstvom kreativnog tima iz Laboratorija zabave kao i akciju prikupljanja otisaka dlanova za Amwayevu kampanju NUTRILITE Power of 5, a koja podiže svijest o pothranjenosti djece diljem svijeta. Sakupljajući otiske dlanova Amway želi ući u Guinnessovu knjigu rekorda s najvećim kolažem otisaka dlanova ikad do sad, a za svaki otisak dlana Amway donira jedan američki dolar partnerskoj organizaciji CARE.
"Iznimno nam je drago što su naši distributeri imali priliku družiti se sa štićenicima i zaposlenicima Dječjeg doma u Zagrebu i ujedno se odlično zabaviti. Uz pomoć mališana, djelatnika Dječjeg doma i Amwayevih distributera prikupili smo više od 120 otisaka dlanova koji će pomoći djeci diljem svijeta da ostvare sve svoje potencijale i na tome im od srca zahvaljujemo.", izjavila je Didem Balcioglu, Amwayeva voditeljica korporativnih poslova za Hrvatsku, Sloveniju, Rumunjsku i Bugarsku.
Amwayeva kampanja Jedan po jedan za djecu
Već više od deset godina Amway pomaže djeci diljem svijeta u sklopu svoje kampanje Jedan po jedan za djecu. Sama tvrtka, njeni zaposlenici i distributeri donirali su više od 225 milijuna USD i preko 3,1 milijuna volonterskih sati od 2003. godine kad je kampanja i započela.
2013. godine Amway je proslavio 10. obljetnicu kampanje Amwayevim svjetskim danom volontiranja, pokazujući tako da će se donacije i nastaviti.
Nakon prošlogodišnjeg velikog uspjeha s više od 10.000 paketa proizvoda pripremljenih za obitelji kojima je pomoć najpotrebnija, Amway je u 2014. u Europi ponovno okupio sve svoje snage kako bi se pomoglo djeci na globalnoj, ali i lokalnoj razini te kako bi se nastavila tvrtkina tradicija volontiranja.
Prikupljeno više od 120 otisaka dlanova za Amwayevu kampanju "Power of 5"