Amsterdam Worldwide, međunarodna marketinška i komunikacijska agencija lansira drugu instalaciju u nizu blogerskih filmova za Intel. Film je dio Intelove aktualne marketinške strategije ‘Visibly Smart’, koja pokazuje 2nd Generation Intel Core™ Processor. Nakon velikog uspjeha prvog filma ‘The Sartorialist’, ovaj film nazvan ‘Kitty & Lala’, prikazuje različitu osobnu i emocionalnu ulogu tehnologije u svakodnevnom životu dvaju mladih kineskih fotografa vjenčanja – Kitty i Lala – čiji foto blogovi spadaju među najpopularnije u Kini.
Rezultat je predivan portret urbane Kine. Korištenjem 'stop motion' kinematografije , suprotstavljajući slike suvremene i tradicionalne Kine na podijeljenom ekranu, film pokazuje kako tehnologija i kreativnost obogaćuju rad Kitty i Lale i omogućuje im da žive svoj vizualni život. Film također baca svjetlo na mijenjanje stavova prema tradicionalnoj kineskoj kulturi nakon generacije1980-ih , koji kombiniraju poštovanje prema svojoj baštini s individualnošću i kreativnošću.
Tjerani željom da kombiniraju svoju ljubav prema konceptualnoj umjetnosti s komercijalnom fotografijom, Kitty i Lala koriste Intel tehnologiju da se ujedine mašta i originalnost pri izradi vjenčanih portreta.Film ilustrira kako posao koji radi njihov studio, 80 Impression, dobiva na popularnosti među mladom urbanom populacijom. Kitty i Lala objašnjavaju važnost fotografije u Kini i kako predstavlja mogućnost parovima da se izraze.
‘Kitty & Lala’ će imati premijeru u Kini, prije nego krene na međunarodnu turneju. Film se može gledati online na određenim blogovima i platformama društvenih mreža, te će se prikazivati na Intelovim pokusnim eventima u Intelovom Visual Life hubu.
Brian Elliott, osnivač i direktor Amsterdam Worldwide kaže: “Unutar razdoblja od 20 godina Kina ima generaciju mladih s viškom prihoda, zapadnjačkom edukacijom i pogledom na svijet koji, uz pomoć tehnologije, više nije vezan geografskom udaljenošću. Kitty i Lala primjer su ove nove 'Visual' generacije. Njihova priča se prirodno uklapa u Intelovu kampanju i ima opipljivu vezu sa korištenjem Core ™ Processor tehnologije."
Ekipa koja stoji iza filma uključuje redatelja Qiao Li, nagrađivanog australskog režisera s prebivalištem u Pekingu. Godine 2007, on je zajedno s redateljem Rogerom Spottiswoodeom radio na filmu 'The Children Of Huang Shi' u kojem je glumio britanski glumac Jonathan Rhys Meyers. Qiao je također producirao filmove za brojne međunarodne brandove kao što su Nike, Mercedes-Benz, Samsung, Lexus i UNICEF.
Film možete pogledati na: kl80en.awwurl.com
Kineski fotografi Kitty i Lala igraju glavne uloge u novom blogerskom filmu