Razgovarale smo sa šest dizajnerica o tome kako im je pandemija koronavirusa utjecala na poslovanje. Evo što su nam rekle

Mali poduzetnici i proizvođači trenutno su vrlo izloženi negativnom učinku pandemije koronavirusa na naše gospodarstvo, a mi smo odlučile saznati kako se novonastala situacija odrazila na šest malih brendova koje jako volimo

Razgovarale smo sa šest dizajnerica o tome kako im je pandemija koronavirusa utjecala na poslovanje. Evo što su nam rekle

Dalila Kovačević - DANIDI

DANIDI je brend ručno rađenih, unikatnih torbica iza kojeg stoji bračni par Kovačević, Krunoslav i Dalila, koji imaju dugogodišnje iskustvo izrade torbica, a 2017. su odlučili pokrenuti vlastiti brend i od tada su postali vrlo prepoznatljivi zbog svojeg elegantnog, bezvremenskog dizajna i kvalitetne izrade. 

O utjecaju korona virusa na proizvodnju i prodaju torbica razgovarali smo s Dalilom koja nam je rekla da o finalnim prognozama i zaključcima o ovom stanju još ne želi govoriti, jer je prerano zaključivati što će se događati sljedećih mjeseci. 

"Mislimo da je prerano o tome govoriti, prave posljedice će se vidjeti tek nakon određenog vremena. Opće je poznato da nijedna kriza pa tako ni ova uzrokovana pandemijom koja prema najavama još nije ni uzela pravog maha, ne može ishoditi ništa dobro. Za sada nam ova situacija ne utječe na kontinuitet proizvodnje, prodaja se i dalje odvija online iako se osjeti nedostatak rada poslovnice", prokomentirala je Dalila. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
3/7