Lions Health, prestižna manifestacija posvećena kreativnoj zdravstvenoj zaštiti i farmaceutskoj komunikaciji, najavila je kampanju o osvješćivanju bolesti upale plulća "Nije dostupno u vašoj zemlji" kao dobitnik nagrade za Young Lions Health 2017. Dobitnu su kampanju stvorili Giulia Marchi, voditeljica umjetnosti i Giovanni Santoni, umjetnički ravnatelj u Sudler International Milan, WPP Health & Wellness, Italija.
Ovogodišnje natjecanje održano je u suradnji s UNICEF-om i Zakladom "la Caixa". Sudionici su bili dužni napraviti kreativnu, višekanalnu kampanju koja će biti pokrenuta na Svjetskom danu upale pluća 12. studenog s ciljem podizanja javne svijesti i angažmana u borbi protiv upale pluća i povećanja ulaganja privatnih i javnih dionika kako bi dosegla svako dijete u borbu protiv bolesti.
Unatoč prevenciji upale pluća, ona čini 16 posto smrti djece mlađe od pet godina, čineći ga vodećim uzrokom smrtnih slučajeva zaraznih bolesti u svijetu.
Dobitna je kampanja bila jedna od 64 prijavljene i odabrana je od strane stručnjaka iz industrije, uključujući sljedeće suce iz Cannesa: Mandi Fine, Justine Metcalfe, Riotesh Patel, Diana Janicki; članovi Zaklade "la Caixa": Ariadna Bardolet, direktorica međunarodnih programa i Montse Blanco, direktor Odjela za oglašavanje i korporativne slike; i predstavnici UNICEF-a: Kristoffer Gandrup-Marino, Inovacijski odjel za inovacije divizije i Angela Travis, načelnica komunikacije Sektora za privatno prikupljanje sredstava i partnerstva.
"Globalno zdravlje jedan je od glavnih prioriteta međunarodne suradnje za Zakladu" la Caixa ". Velika predanost mladih kreativaca koji su pokazali svojim projektima pomoći će podizanju svijesti širom svijeta o uvjerenju da niti jedno dijete ne bi trebalo umrijeti od bolesti koja se može spriječiti kao što je upala pluća ", kaže Jaume Giró, predsjednik Uprave Zaklade " la Caixa ".
U 2015. godini, UNICEF i Zaklada "la Caixa" pokrenuli su partnerstvo za borbu protiv upale pluća u djetinjstvu kroz poboljšane dijagnostičke proizvode za pneumoniju koji mjere disanje respiratorne stope. Partnerstvo je uključivalo donaciju od 5 milijuna eura koje je potaknulo razvoj komercijalno dostupnih akutnih respiratornih infektivnih dijagnostičkih pomagala (ARIDA uređaji).
"Partnerstvo se dokazuje učinkovitim u vođenju rezultata kod djece", kaže Kristoffer Gandrup-Marino, šefica inovacija u Odjelu za nabavu UNICEF-a. "Strateška suradnja UNICEF-a i Zaklade" la Caixa "omogućila je industriji razvoj odgovarajućih dijagnostičkih uređaja za upalu pluća. Ovo pruža podršku našoj misiji da pomogne u spašavanju života djece. "
Zaklada UNICEF i "la Caixa" sudjelovala je na stručnom panelu kako bi pronašla dobitnika ovogodišnje nagrade koja se dodjeljuje mladim profesionalcima u svijetu zdravstvenih komunikacija i u potrazi je za novom generacijom mladih talenata u kreativnoj komunikaciji.
Giulia Marchi i Giovanni Santoni, pobjednici ove nagrade, rekli su: "Pronašli smo kratak pregled mladih Lions Healtha. Ideja da je toliko djece lišeno medicine za spašavanje života zbog toga gdje su rođeni stvarno nas je šokirala. To je bila inspiracija za našu ideju "Nije dostupno u vašoj zemlji" u kojoj ćemo blokirati popularni online sadržaj na Svjetski dan pneumonije. Drago nam je što je žiri odabrao pobjednika ".
Lions Health ima za cilj motivirati promjene i izazvati norme u visoko reguliranoj zdravstvenoj i farmaceutskoj industriji. Ovo natjecanje traži sljedeću generaciju mladih talenata i pruža im platformu koja će pokazati svoju genijalnost. Žiri je bio iznimno impresioniran rasponom ideja i hrabrosti koncepata koji su zahtijevali punu pažnju i angažman, a oduševljeni smo što možemo pozdraviti Giuliu Marchi i Giovanni Santoni kako bi proslavili na Festivalu ", izjavio je Louise Benson, direktor Izvršnog festivala Lions Health.
Davor Balaško