Kragnice su veliki modni trend, a ovaj domaći brend stvara predivne vezene modele

Pronašle smo hrvatski dizajnerski brend specijaliziran za ručno vezene modne dodatke i dječju odjeću. Proizvodi su nas oduševili

Kragnice su veliki modni trend, a ovaj domaći brend stvara predivne vezene modele

Ovih dana svi nose velike kragne svih oblika i motiva, a nedavno nam je na Instagramu zapela za oko neodoljiva kragnica naše poznate blogerice i stilistice, Ljupke Tanevske. Naime, Ljupka je oko vrata nosila trenutno najveći hit među modnim dodacima, slatku kragnicu, ali je ona k tome bila i personalizirana. Odlučile smo saznati o čemu se točno radi i gdje ju je nabavila te nas je naša mala istraga odvela do profila Mali vez.

Tako smo saznale da iza Malog veza, brenda specijaliziranog za izradu odjeće s dodatkom ručnog veza, stoji kreativka Maja Miklaužić Vahtarić pa smo s njom porazgovarale o njezinom radu, proizvodima i inspiraciji. Inače, iako je Mali vez općenito više usmjeren na dječju odjeću i izradu ručno vezenih dodataka za dom, počeo je proširivati svoju ponudu pa je tako sada moguće kupiti vezene gumice za kosu, kragnice ili pak mašnice.

Image

Domaći brend osmislio je sjajan način kako da naučiš što je to propuh i usput promoviraš Hrvatsku

„Moji počeci su nekako pomaknuti od klasičnih. Nisam krenula s osnovama vezenja, nego sam uzela platno, kolut, iglu i konce i krenula vesti. U početku su to bili više geometrijski motivi, pa sam platno zamijenila poderanim ili poflekanim traperica i koncem sam prekrila nepravilnosti. Tek s vremenom, kad sam počela više pažnje posvećivati detaljima, krenula sam učiti osnovne bodove vezenja i s obzirom na prijašnje iskustvo zapamtila i usvojila sam ih jako brzo. Vjerujem da sam svoj talent za vezenje naslijedila od svoje bake koja je izvezla stotine goblena, naravno ona i šrtika i hekla, no meni to nikako ne ide od ruke, ali zadovoljna sam barem s jednim naslijeđenim talentom od nje“, započela nam je Maja objašnjavati svoju priču te dodala kako se ideja o pokretanju vlastitog brenda rodila jednog popodneva, nakon dugotrajnog i neuspješnog traženja posla.


Zahvaljujući tim životnim poteškoćama, rođen je Mali vez, a mi možemo uživati u Majinim divnim rukotvorinama. Bitno je reći da ovaj brend koristi isključivo prirodne materijale od prirodnih vlakana bez ili s minimalno umjetnih materijala poput elastina. Estetika Malog veza može se opisati kao nježna, romantičarsko vintage stila.

„Da mogu nekim čarobnim štapićem napuniti garderobu mojim djevojčicama i sebi bila bi prepuna cvjetnih i lepršavih haljinica, heklanih štrampica, izvezenih majica, tunika, no, tome sam barem malo na tragu“, kaže Maja, a mi mislimo da je svojim radom i proizvodima i više nego na pragu toj estetici, jer su baš svi ženstveni, posebni i vrlo često floralni.

„Moji motivi su uglavnom cvjetni, priroda mi je u svim pogledima inspiracija. No ima tu i motiva prilagođenih dobu i vremenu u kojem se  nalazimo, sada je jesen pa se tako igram s nijansama i plodovima jeseni, a uskoro će i božićni motivi biti aktualni. No moj trenutni i apsolutni hit su mace, obožavam ih, a kako je vidljivo na mojim profilima obožavaju ih i ostali. Volim životinje no ne bih se sama opustila u taj izazov vezenja istih. Prva je bila jedna divna narudžba te kad sam ju objavila krenule su i druge pa se tako rodila i moja ljubav prema vezenju malih maca“, otkriva nam ova svestrana dizajnerica koja obično na svaku narudžbu potroši nekoliko dana ne bi li sve bilo savršeno. U sigurnosti svog naslonjača ili okružena prirodom, Maja tako zna provesti sate baveći se onime što najviše voli – kreiranjem malih vezenih remek-djela.


 S obzirom da se vijest o Malom vezu kao odličnom malom lokalnom brendu vrlo brzo proširila među zadovoljnim kupcima, interesa za Majine proizvode ne manjka. Ona tako uz pomoć svoje majke, stručnjakinje za šivanje, stvara unikatne, ručno rađene proizvode koji mogu podignuti svaku odjevnu kombinaciju ili pak oduševiti neku djevojčicu.

 „Jako volim svoj posao i jednaku pažnju i ljubav pružam svakom od proizvoda i vjerujem da su ljudi to prepoznali“, objašnjava nam.


Trenutno najveći interes vlada za slatkim kragnicama za velike i male, no Maja napominje kako upravo priprema dječju kolekciju koja je njezin primarni cilj i smjer u kojem se želi dizajnerski i profesionalno razvijati. Uz to, bitno je znati da su cijene Majinih proizvoda okvirne te da se konačna cijena uvijek određuje ovisno o materijalu, utrošenom vremenu i kompliciranosti motiva na vezu. Tako se cijene kragni kreću od 200 do 300 kuna, vezovi u okvirima se mogu kupiti za oko 200 kuna, a haljine i suknjice za djevojčice koštaju od 150 do 400 kuna, ovisno o veličini i količini veza. Također, gumice koštaju 70, a trake za kosu 100 kuna.

S obzirom na to koliko su finalni proizvodi šarmantni, mi bismo rekli da se ulaganje u ovakav ručni, unikatan proizvod isplati.