FMCG sektor cvjeta unatoč izazovima

Uspješno završen 3. FMCG Summit u regiji

FMCG sektor cvjeta unatoč izazovima

Ovogodišnja konferencija u Zagrebu ujedno je 12. FMCG Summit u regiji. Kad se zbroje sve FMCG konferencije koje ekipa časopisa InStore organizira u BiH, Srbiji i Makedoniji u posljednje 3 godine dolazi se do ove lijepe brojke, a regionalnost, kao i u svim ostalim projektima koje ova vrijedna ekipa stvara dolazi do izražaja.


Treći FMCG SUMMIT u Zagrebu održan je 24. listopada u Plaza Event Centru Zagreb i oduševio uistinu velik broj sudionika, ali i govornika. Konferencija namijenjena trgovini i robi široke potrošnje, okupila je velik broj trgovaca, proizvođača, distributera, malih OPG-ova, managera i upravitelja uspješnih hrvatskih tvrtki, koji su na jednome mjestu mogli čuti sve o trendovima i inovacijama unutar FMCG sektora.

3. FMCG Summit u Zagrebu ujedno je 12. FMCG Summit u regiji. Kada se zbroje sve FMCG konferencije koje ekipa časopisa InStore organizira u BiH, Srbiji i Makedoniji u posljednje 3 godine dolazi se do ove lijepe brojke, a regionalnost, kao i u svim ostalim projektima koje ta vrijedna ekipa stvara dolazi do izražaja.

FMCG Summit daje priliku da se bez svakodnevnih pritisaka razmijene iskustva i informacije kako bi jedni druge poticali u ostvarenju poslovnih ambicija.

Oduševljenje konferencijom nisu krili ni brojni sudionici koji su s velikom pažnjom slušali govornike, ali i svojim pitanjima i iskrenim interesom sudjelovali u konstruktivnim raspravama.

"Da će do pomaka u FMCG sektoru zasigurno doći, svjedoče i brojna poznanstva i odličan networking do kojega je došlo. Želja nam je da s ovog događaja svi sudionici ponesu znanja koja će im pomoći u daljnjem poslovanju, kako bi iskoristili sve svoje potencijale, ali i potencijale FMCG branše. Nadam se da smo u tome i uspjeli. Sad je već jasno da ovo tradicionalno okupljanje ljudi iz FMCG sektora ima svoju budućnost jer su izlaganja svih današnjih govornika pokazala da sektor cvjeta unatoč krizi, kao zaključnu poruku događanja" iznio je Aljoša Parotat, direktor časopisa InStore.