Femina.hr rođendanskim slavljem obilježila 10 godina postojanja

'U doba kada smo počinjali, nije bilo Influencera, blogera, Youtubera... Ljudi su nam se čudili i nisu shvaćali što zapravo radimo', kaže Zora Bjelousov

Femina.hr rođendanskim slavljem obilježila 10 godina postojanja

U predivnom ambijentu zagrebačkog Program Bara u Martićevoj, koji se već profilirao kao jedno od najzanimljivijih i estetski najposebnijih mjesta u gradu, poznati lifestyle portal Femina.hr proslavio prvo desetljeće svoga postojanja. U krugu poslovnih partnera, kolega, suradnika, prijatelja i istaknutih osoba iz javnog života, Femina.hr je obilježila 10 godina uspješnog poslovanja i dominacije na sceni domaćih digitalnih medija iz sfere lifestylea i ženskih tema. Rođendan su uveličali Ivan Alduk, Mara Bratoš, Lejla Filipović, Andrijana Subotić Pjajčik, Donna Lugonja Petković i mnogi drugi. 

Image


Lejla Filipović i Ivan Alduk

Web platformu Femina.hr osnovali su 2009. godine zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov i informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor. U to doba, kada Facebook još nije bio toliko popularan, kada Instagram nije postojao i kada je Youtube kanal služio za slušanje glazbe, Femina.hr bila je među pionirima digitalnih projekata ovoga tipa u Hrvatskoj. Objedinila je široki spektar tema zanimljivih prije svega ženama, iz sfere mode, ljepote, zdravlja, kulture, putovanja, prehrane... i donijela jedan sasvim novi pristup prezentaciji brendova prema čitateljima. 

Image



U doba kada su dominaciju u domaćim medijima imali tisak i TV, Femina.hr je hrabro otvorila put za potpuno novu tržišnu igru na medijskom nebu, educirajući i potičući klijente da se odvaže na povjerenje u web kao kanal komunikacije prema čitateljima, potencijalnim kupcima i korisnicima. 

Image

Zvonimir Batur i Mirta Milek

Image

Petra Rožman i Mirta Milek


U međuvremenu, portal je nekoliko puta osuvremenjen i redizajniran, a njegova se koncepcija neprestano prilagođava i osvježava u skladu s brzom izmjenom modernih trendova. Kada je ekipa portala pokretala Feminu, osjećale su se negativne posljedice snažne recesije iz 2008. godine, što je, uz činjenicu da klijenti nisu u potpunosti imali povjerenja i razumijevanja za ovakve novitete, ponešto usporilo rast na početku. No Femina.hr uspješno je nadrasla sve poslovne probleme i izazove te postavila trendove unutar branše, na temelju kojih se dan danas grade temelji za medijske koncepte u lifestyle sferi. 

Image


Nikola Grbin i Zora Bjelousov

Na rođendanskom partyju urednica portala, Zora Bjelousov, istaknula je – "Prije svega, ponosni smo što smo opstali, postavili trendove, ali shvatili koliko je važna fleksibilnost ako želimo i dalje pratiti sve novosti na tržištu digitalnih medija. U doba kada smo počinjali, nije bilo Influencera, blogera, Youtubera... Ljudi su nam se čudili i nisu shvaćali što zapravo radimo. Danas nam je i teže i lakše – lakše jer ne moramo objašnjavati i opravdavati svoj rad, ali teže jer je konkurencija daleko veća i stvari se puno brže mijenjaju."