Pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, Weekend Media Festival, koji će se šesti put održati od 19. do 22. rujna u Rovinju, i ove je godine pripremio iznimno bogat program predavanja, panel rasprava i prezentacija. Oko 4 000 sudionika tako će u festivalskim prostorima stare Tvornice duhana moći vidjeti rasprave o novim trendovima u poslovanju, razgovarati s vodećima ljudima medija iz regije te vidjeti prezentacije stručnjaka iz globalnih kompanija poput Nestlea i Googlea. Na ovogodišnjem Weekendu najavljeno je sudjelovanje više od 100 predavača i panelista koji će održati predavanja i sudjelovati na panelima u četiri festivalske dvorane.
Čelni ljudi vodećih telekom kompanija iz Hrvatske i Srbije govorit će o novim poslovnim modelima na tržištu telekomunikacija, dok će bankari, osiguravatelji i investitori na panelu „Financijska industrija u novom tehnološkom okruženju“ otkriti kako se oni prilagođavaju tehnološkim promjenama u poslovanju svojih klijenata.
O integraciji velikih regionalnih kompanija u jednu megakompaniju koja bi mogla biti konkurentna i na europskom tržištu intenzivno se priča zadnjih mjeseci. Odgovor je li to moguće i na kojim osnovama mogli bismo dobiti u Rovinju, na panelu „Regionalni Benelux“. Čelni ljudi Podravke i MK Commerca odgovarat će na pitanja jesu li regionalne kompanije i tržišta dovoljno sazrela za ozbiljna prekogranična udruživanja i koja je uloga politike u tom procesu.
Veliki interes sudionika festivala i medija mogla bi izazvati panel rasprava „Politički dos and don'ts“, u kojoj je najavljeno sudjelovanje predsjednika Liberalno demokratske partije Srbije Čedomira Jovanovića.
O krizi tiskanih medija govorilo na prethodnim Weekend Media Festivalima, a na ovom šestom vidjet ćemo „Povratak otprintanih“. Pod tim se naslovom skriva panel na kojem će nam ključni ljudi iz vodećih regionalnih novina pokušati razjasniti kako su novinski brandovi uspjeli ne samo preživjeti nego danas komuniciraju s više ljudi nego ikada.
O novinama, ali poslovnim, govorit će se i na panelu „Yesterday's papers“, gdje je najzanimljiviji gost sir Geoffrey Owen, glavni urednik Financial Timesa od 1981. do 1990. godine. Owen je danas profesor na Londonskoj školi ekonomije i političkih znanosti, gdje predaje korporativnu strategiju, upravljanje i međunarodnu konkurentnost.
O aktualnoj temi ulaska Hrvatske u EU bit će riječi na panelu pod nazivom „(Ne) idite u EU!“. O temi će raspravljati dva vrhunska novinara iz medija Wall Street Journala i Daily Telegrapha smještenih u Bruxellesu, za koje znamo da na to pitanje gledaju različito.
U jakom sastavu stižu i predstavnici televizija iz regije, pred koje je postavljena zahtjevna zadaća da na panelu „TV sadržaj: Igre bez granica“ odgovore na pitanja zašto neke TV produkcije uspijevaju postati regionalni proizvodi, a neke se snimaju u različitim verzijama po državama regije. Imaju li budućnost regionalni reality showovi i doživljava li mlađa publika 'susjedne' televizije i sadržaje kao svoje? O tome će govoriti čelnici Nove TV, RTL-a, Prve srpske televizije, makedonske Vesti 24 te srpski producent Dragan Bjelogrlić.
Odmah potom na dnevni red dolazi i Hrvatska radiotelevizija. O njezinom restrukturiranju govori se već godinama, a ravnatelj HRT-a Goran Radman u Rovinju bi mogao iznijeti i neke dosad nepoznate detalje svojih planova o budućnosti hrvatskog javnog servisa.
Bosanskohercegovački filmski redatelj Danis Tanović bit će gost drugog dana Weekend Media Festivala. U razgovoru „jedan na jedan“ Tanović će iznijeti svoje viđenje trenutačne situacije u regionalnoj kinematografiji i suradnje među državama bivše Jugoslavije.
O kulturnoj suradnji među zemljama regije, ali na području glazbe govorit će ravnatelj Beogradske filharmonije Ivan Tasovac. Kako u Rovinj dolazi kao svježe izabrani ministar kulture Srbije, Tasovac će sigurno moći reći poneku o svojim planovima jačanja te suradnje s pozicije svoje nove funkcije.
Weekend Media Festival od početka je u Rovinj dovodio i goste iz najvećih globalnih kompanija, pa će tako biti i ove godine. Tom Buday, globalni šef marketinga i komunikacije s potrošačima najveće svjetske prehrambene industrije Nestlé održat će predavanje o tome kako Nestlé pristupa kupcima u digitalnom svijetu te kako određuje povrat investicije izgrađivanja branda. Iz Googlea nam dolazi Nir Korczak, voditelj sektora izvoza u Googleu Izrael, zaslužan za popularnost Start-up Nationa diljem svijeta. Korczakovo predavanje će obuhvatiti izraelski model razvoja izvozno orijentiranih startup tvrtki, prilikom čega će hrvatske i regionalne tvrtke koje planiraju izvoziti ili već to čine moći čuti kako da to i primjene u praksi.
Na 6. Weekend Media Festivalu također će se po drugi put održati regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, koja je lani proglašena marketinškim događajem godine. Uvod u BalCannes reviju bit će panel rasprava velikih oglašivača, koji će govoriti o tome kako biraju agencije s kojom surađuju, dok će dan kasnije čelni ljudi vodećih agencija na svom panelu govoriti o servisiranju regionalnih klijenata i spajanju tržišta. Zbog velikog interesa agencija, rok za prijave za BalCannes produžen je do 8. rujna.
Prvi put ove godine na Weekend Media Festivalu održat će se i dodjela regionalne internetske nagrade SoMo Borac. Nagrada se dodjeljuje u više kategorija, među ostalima za najbolje Facebook stranice, Twitter i Instagram profile, najbolje mobilne aplikacije, tablet magazine i internetski video godine. Prijave su besplatne, a traju do 10. rujna.
Beograd na službenom putu, Polet i Barakude
Osim predavanja i panela na Weekendu bit će i veliki broj popratnih događanja...
Beograd na službenom putu predstavlja najkreatvnije subjekte beogradskog urbanog života, od kulture, dizajna do glazbe i gourmet scene. Tako će nam se na Weekendu predstaviti Mikser festival, Mikser house, Galerija 12, Parobrod, O.U.R Bar, Dijagonala, Zaplet, Supermarket, Pržionica Iguana Communale, Brankow, Tube, Mladost, Ludost, Lasta. Publici će se predstaviti kroz izložbeni prostor, ponudu hrane i party.
Polet je zanimljiva izložba koja će pokazati zanimljive novinske oglase iz razdoblja između 1969-e i 1980-e godine. Nesvakidašnji spoj zapadnih tekovina oglašavanja i socijalističke estetike odlika su ove antologije oglašavanja bivše države.
Barakude je dugo očekivani hrvatski debi poznatog američkog producenta našeg porijekla, stalnog gosta i velikog prijatelja Weekenda, Petea Radovicha. Radovich je jedan od najnagrađivanijih sportskih TV djelatnika u SAD-u, dobitnik 27 Emmyja, za sportski i informativni program. TV serijal Barakude je prvi Radovichev projekt u Hrvatskoj, a kroz seriju od četiri dokumentarna filma donosi osobne priče naših zlatnih vaterpolista, koji su po prvi puta u potpunosti otvorili vrata svojih domova i svojih života. Izuzetnom produkcijom prema najvišim svjetskim standardima TV serijal Barakude uvodi nas u hrvatskoj publici neotkriven svijet naše najtrofejnije reprezentacije.
Party, Party, Party
Čuveni partyji na Weekendu su najbolja mjesta networkinga na festivalu. Počinjemo u četvrtak s Weekend family reunion u klubu Pepermint u Rovinju, na kojem će nas rasplesati Weekend barakaši Ozren Knaceljak, Tomo In Der Muhlen, Martin Milinković, Filip Jelaš i Tomo Ricov svojim DJ setovima. Isti ti i mnogi drugi nastavit će vrtiti u klubu i narednih dana festivala do ranih jutarnjih sati.
U petak u dvorani Vikend održava se veliki Multimedijalni party Hrvatskog Telekoma na kojem će nastupiti popularna DJ/VJ varijanta sarajevske Dubioze Kolektiv, Diskobajagi.
U subotu će u sklopu programa Beograd na službenom putu u dvorani Vikend nastupiti poznati srpski glumac Sergej Trifunović sa svojim Big Bandom (23 glazbenika). Svojim urnebesnim verzijama domaćih i stranih hitova sigurno će napraviti dobar tulum. Nakon njih nastupa legendarni beogradski DJ alfa i omega noćnog života tog grada i suvlasnik najboljih beogradskih klubova Tube, Mladost, Ludost, Brankow i Lasta, DJ Peppe.
U Rovinju ove godine iznimno bogat program predavanja, panel rasprava i prezentacija