
Danira Glavinić: 'Za mene ne postoji riječ neuspjeh. Samo lekcija'

Danira je definitivno žena koja je svojim radom i upornošću obilježila 2020.
Ova je godina po mnogočemu bila izazovna, posebno za male poduzetnike i privatnike. I dok su mnogi stavili ključ u bravu ili pretrpjeli velike gubitke, Danira Glavinić s otoka Brača pripada onom najmanjem, ali najpozitivnijem dijelu.
Početkom studenog osvojila je nagradu za Perspektivnu poduzetnicu godine, njezin brend Dada&Rocco posluje toliko uspješno da su u jeku ove pandemije pokrenuli nove poslove i zaposlili nove radnike, a trenutno je u završnoj fazi pokretanja još jednog brenda.
Za sebe voli reći da je žena, majka i privatna poduzetnica. I sve to stoji, ali ova 32-godišnjakinja je mnogo više od tih riječi.
Njezina priča o uspjehu počinje na samom kraju 2015. godine. Danira je tada postala majka dječaka Roka i njegovim rođenjem uvidjela je veliki nedostatak kvalitetnih i sigurnih zaštita za krevetiće na tržištu, stoga je preuzela stvar u svoje ruke.
Kada je vidjela da su njezini prijatelji koji su i sami bili u to vrijeme roditelji malih bebica, oduševljeni navlakama, došla je ideja da to ponudi i široj javnosti.
Od samog starta htjela je da ime brenda bude muško i žensko. Kako je u to vrijeme imala samo Roka zbog kojeg je i nastao cijeli brend, njegovo ime je bilo logičan odabir, nedostajalo je još žensko.
Svaki početak je težak, posebno kada pokrećeš vlastiti brend, a živiš na otoku. Danira kaže kako je ona imala sreće što je u startu imala obitelj iza sebe, roditelje koji su oko 20 godina u privatnom poslu, i koji su joj puno pomogli i još uvijek pomažu svojim savjetima. Od jedne krojačice došla je do brojke od 14 zaposlenih, a kao tajnu uspjeha ističe tri ključne stvari: upornost, pozitivno razmišljanje i rad.
A da je to zaista istina, dokazuje i nedavna nagrada za Perspektivnu poduzetnicu godine koju dodjeljuje Women in Adria.
Kako smo dotaknule temu ženskog poduzetništva, pitala sam Daniru misli li da je ženama teže u ovom svijetu i ima li kakav savjet za druge žene koje razmišljaju o pokretanju vlastitog posla.
U početku je i Danira sama znala raditi po 14 sati dnevno, a uz takav posao balansirati obitelj nije bilo nimalo lako. Ipak, uz veliku podršku i razumijevanje obitelji i supruga, napokon je postavila svoje prioritete. Njezin dan danas izgleda ovako: buđenje u 6.30h, ispijanje prve kavu sa suprugom, vožnja djece u školu i vrtić, zatim odgovaranje na mailove, postavljanje proizvodnje, smišljanje nove kolekcije, novih proizvoda. I iako posao često zna oduzeti više od 8 sati, nastoji da je takvih dana sve manje i manje, a vikendima zato odlaže mobitel i laptop sa strane te uživa u vremenu s obitelji.
Osim patentiranih zaštitnih navlaka za rešetkice krevetića (koje su ujedno i najprodavaniji proizvod) jedinstvenih i inovativnih proizvoda ne nedostaje pa se u ponudi ovog brenda nalaze i vreće za spavanje “dimija” oblika i otvorenih stopala, dekice s minky rubom, baby nest s dodatnom podlogom, jastučić Uško - prvi jastuk za bebe i mazilica Uško. Svi oni nastali su zahvaljujući Danirinoj inspiraciji koju pronalazi svugdje oko sebe, ali i iz vlastite potrebe budući da je majka dvoje djece. Uz to, važno je kako ističe, uvijek razmišljati izvan okvira te ponuditi nešto inovativno, estetski lijepo, ali prije svega kvalitetno. A očigledno je da taj trud i kvalitetu prepoznaju i klijenti, jer, primjerice, njihov baby nest hvaljeniji je i od duplo skupljeg baby nesta jednog svjetskog brenda.
I uslijed pandemije koronavirusa izazovne za sve poduzetnike, Danira je jedna od rijetkih koja je tijekom novonastale situacije pokrenula nove poslove, zaposlila nove radnike i hrabro gura prema naprijed, jer sljedeća godina bit će velika za sve u Dada&Rocco timu.
Iako nam zasad nije htjela otkriti više, ne sumnjamo da će se njezine riječi obistiniti. Uostalom, u ovaj posao krenula je prvenstveno zbog i iz ljubavi, a to nikada ne može završiti loše.


Nevidljivi SPF stickovi: Nova generacija zaštite od sunca bez bijelog traga

Najbolji recepti za domaći sladoled od pistacija - od klasične verzije do veganske verzije
