Najprodavaniji planer u regiji, prvi koji je davne 2008. godine kreiran samo i isključivo za žene s rubrikama kao što su „PMS kalendar“ ili shopping lista, s inspirirajućim citatima i šarenim, veselim naslovnicama, ove godine obilježava prvih 10 godina postojanja. Protekle godine obilježile su suradnje s najpoznatijom hrvatskom modnom dizajnericom Aleksandrom Dojčinović i najvećom od svih zvijezda u regiji, Severinom.
Tim Ženskog rokovnika posebno je ponosan na suradnju s mladim kreativcima 2015. godine, a možda najposebnija je ona s udrugom Sve za nju jer je tijekom cijele 2016. godine naglašavano da svaka žena prvenstveno mora voljeti sebe i voditi brigu o vlastitom zdravlju. Rokovnik za 2017. godinu kreirao je veliki ženski tim predvođen divnim Frajlama i Ingrid Divković koje su sve korisnice podsjećale da „Žena ženi nije vuk!“.
Obilježavajući ovu veliku obljetnicu, Ženski rokovnik za 2018. godinu predstavlja najljepšu i najvažniju suradnju do sada. Od prve godine svoga postojanja, prvi put ove godine, rokovnik nije kreiran i osmišljen od strane kreativnog tima.
Rokovnik za 2018. godinu kreirale su njegove korisnice! Više od 500 žena ispisalo je predivne, inspirativne poruke, riječi koje bi uputile svojim prijateljicama i koje su ostisnute na stranicama rokovnika. 5.000 korisnica glasalo je u anketi za najljepšu naslovnicu i prema njihovim glasovima, osmišljen je redizajn naslovnica proteklih godina. Upravo zato jer je osmišljen i dizajniran prema željama najvjernijih korisnica, svih onih kojima je dnevno planiranje nezamislivo bez ovog planera, ova suradnja je prema riječima osnivačice i vlasnice brenda, gospođe Dunje Tadić, najvažnija je i najemotivnija te je samo način da se zahvali za vjernost i odanost.
Svjesni vremena u kojem živimo i brzih promjena, tim Ženskog rokovnika svojim korisnicama ove godine nudi nešto sasvim novo. Ženski rokovnik za 2018. godinu prvi je rokovnik u svijetu čija će naslovnica uz pomoć golivecarda “oživjeti” pomoću AR tehnologije proširene stvarnosti. Kako bi naslovnica oživjela potrebno je preuzeti besplatnu mobilnu aplikaciju golivecard putem Apple Storea ili Google Play Storea i pomoću aplikacije skenirati QR kod koji se nalazi na naslovnici, te potom skenirati naslovnicu koja će “oživjeti” s ekskluzivnim AR videom. Video će se mijenjati 2 puta mjesečno i korisnicama Ženskog rokovnika tijekom 2018. godine donositi ekskluzivne promotivne poruke razvijene u suradnji s partnerima Ženskog rokovnika.
Ženski rokovnik prepoznatljiv je po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima kao što su malo ogledalo, stranice za bojanje, gumice za olovku, kemijska olovka te niz rubrika koje olakšavju svakodnevnu organizaciju. Ženski rokovnik u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen je kao domaći brend koji je osim na hrvatskom tržištu dostupan u Bosni i Hercegovini i Srbiji.
Od 07. studenoga Ženski rokovnik dostupan je putem web-shopa po cijeni od 90,00 HRK (plus troškovi poštarine) te na sajmu knjiga Interliber u Zagrebu od 07. do 12. studenoga. U svim dm- drogerie markt prodavaonicama biti će dostupan od 15. studenoga po cijeni od 99,00 HRK.
Vizuali: Mario Poje i Selma Terlević, kreativna radionica „flatlab“