

Spomenete li telemarketing ili telefonske ankete, većina ljudi će zakolutati očima i ispričati vam neku priču o takvom pozivu koja ga je razljutila. Većina se slaže da nema ničeg iritantijeg nego kad sjednete za ručak ili navečer nakon posla uživate u miru svog doma, a prekine vas telefonski poziv anketara ili prodavača preko telefona.
Umjesto da vas netko maltretira telefonskom anketom ili da poklopite slušalicu čim čujete tko zove, ne bi li bilo zabavno kad bi jednom vi preuzeli konce u svoje ruke i iživcirali osobu koja vas je nazvala?
Vrijeme je da vi kažete svoje i konačno dočekate da vam anketar ili teleprodavač poklopi slušalicu. Ovo nije uvijek jednostavan zadatak, jer mogu biti prilično uporni. Ipak, uz pravi plan, pripremu i tvrdoglavost, sigurno će vam uspjeti.
Kao prvi korak trebate pronaći nekoliko potencijalnih rečenica koje nisu nepristojne ni vulgarne, a bit će dovoljno iritantne anketaru ili prodavaču, tako da više neće podnijeti taj razgovor i radije će se izložiti riziku ukora na poslu, jer će vam prvi poklopiti slušalicu.
Nekoliko potencijalnih strategija koje su se pokazale vrlo uspješne do sada uključuju:
• ponavljajte „Znala sam da ćete to reći!“ nakon svega što vam prodavač kaže.
Ili bi mogli:
1. Prodati nešto svoje – Kad prodavač počne preko telefona pričati o proizvodu koji nudi, prekinite ga i probajte vi njemu nešto prodati. Pitajte ga da li bi htio kupiti nešto od vas (može se raditi o prvoj stvari koju uočite u sobi).


Jednostavna priprema, bogat okus: Tri neodoljive ljetne salate sa svježim krastavcima

Suptilan luksuz za svaki dan - haljine u neodoljivoj maslac žutoj nijansi
