Čini se kako je u posljednjih mjesec dana nastao potpuno novi žanr umjetnosti, a možeš i sama pretpostaviti koja je glavna tema svakog djela. Koronavirus postao je nešto kao muza slikarima, glazbenicima pa čak i filmašima, a kako stvari stoje, tako će biti još neko vrijeme. Kolektivna mašta i kreativnost ljudi kao da su se aktivirale u isto vrijeme, a upravo je to jedna od pozitivnih strana cijele situacije.
Čak i oni koji su se strogo pridržavali svih pravila koja su na snazi kako bi se zaštitili od zaraze, s vremenom smo se svi opustili. No još nije vrijeme da potpuno zaboravimo na sve mjere koje trebamo poduzeti da bi ostali zdravi. To je prepoznala i marketinška agencija Looma koja je osmislila društvenu kampanju 'Art of Quarantine' odnosno 'Umjetnost karantene'. Klasičnim umjetničkim djelima dali su novo ruho i moderan makeover uz pomoć maski za lice, rukavica, sredstva za dezinfekciju i slično.
Iako su mjere zaštite od korone polako počele popuštati, još uvijek se čuvaj i #ostanidoma. Neka ti ove umjetnine s modernim zaokretom uljepšaju još jedan dan u domu.