Digitalna transformacija nije zaobišla niti jedan segment društva, pa tako niti glazbenu industriju. Kako su digitalne platforme oblikovale trendove, kako se glazba danas distribuira, što YouTube predstavlja glazbenoj sceni i njezinim dionicima, što glazbenicima znače milijunski pregledi na YouTubeu i stotine tisuća pratitelja na društvenim mrežama? Preciznije, što Lidiji Bačić znači više od 700 tisuća pratitelja na društvenim mrežama i više od 137 milijuna pregleda na YouTubeu? Upravo će o tome jedna od najpopularnijih domaćih pjevačica govoriti na novom izdanju konferencije Digital Shapers u dijelu programa 'Music & Social: Kako to radi Lille?'.
Atraktivna Lille na svojim digitalnim platformama bilježi sjajne rezultate! Jedna je od 'najklikanijih' javnih osoba te svaka njezina objava, koncert ili fotografija potiču brojne aktivnosti na društvenim mrežama. U dosadašnjoj karijeri održala je više od 800 koncerata. Na Facebooku ju prati više od 325 tisuća ljudi, na Instagramu više od 235 tisuća, na njezin YouTube kanal Planet Lille pretplaćeno je više od 120 tisuća ljudi, a na tom istom kanalu bilježi ukupno više od 137 milijuna pregleda.
„Digitalizacija je nepovratno promijenila cijelu glazbenu industriju. Danas se ne možemo baviti glazbom izolirani od svega što nas okružuje. Zato sam konstantno prisutna na društvenim mrežama, a na YouTubeu sam pokrenula i svoju vlastitu talent emisiju u kojoj zajedno s gostima iz javnog života tražim nove glazbene nade. S pobjednikom snimam duet. Interes za taj projekt je sjajan i mene osobno posebno raduje. Brojke do kojih smo došli posljednjih godina pokazuju da smo puno napravili. Ponosna sam na svoj Planet Lille svijet i vjerujem da je još puno sjajnih projekata ispred nas, a o detaljima ćemo pričati 28. studenog“, kaže Lille čiji Instagram profil tjedno zabilježi čak 3 milijuna posjeta.
Osim statističkih podataka o broju posjeta, broju pratitelja na društvenim mrežama, broju lajkova i slično, pjevačica i njezin tim pomno prate i strukturu i interese njezinih pratitelja. Na Instagramu su to, primjerice, obožavatelji u dobi između 18 i 45 godina, te su 65 posto njih muškarci, a 35 posto žene. Takvi podaci Lidijinom digitalnom timu su najbolji pokazatelj prema kojem kreiraju sadržaj i aktivnosti na digitalnim platformama.
Ulaznice za RTL-ovu konferenciju Digital Shapers, koja se 28. studenog 2019. godine održava u kinu Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu, u prodaji su putem sustava Entrio. Program i dodatne informacije dostupne su na službenoj web stranici Digital Shapers i službenojFacebook stranici konferencije.
Što popularnoj pjevačici znači više od 700 tisuća pratitelja na društvenim mrežama i više od 137 milijuna pregleda na YouTubeu otkrit će u dijelu programa 'Music & Social: Kako to radi Lille?'