403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Astro
Astro

Ella Dvornik ponovno proglašena najinfluencericom

Ella Dvornik ponovno proglašena najinfluencericom
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Kristijan Iličić odnio je nagradu za najboljeg travel blogera, a Dora Predojević pobijedila je u kategoriji moda

Na konferenciji DIABLOG, koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja, predstavljeni su rezultati najnovijeg istraživanja kojeg je provela agencija Dialog komunikacije krajem listopada i početkom studenog ove godine.  Blogeri i influenceri i dalje su većinom žene, iako je postotak muškaraca u odnosu na prošlu godinu narastao za čak 10%. Značajni rast bilježi i udio blogera i influencera mlađih od 25 godina, što znači da u industriju ulazi sve veći broj mladih snaga.  Slično kao i u drugim apektima poslovanja, i ovdje je prisutan trend centralizacije - čak 67.4% blogera i influencera dolazi iz Središnje Hrvatske. Iako sve više surađuju s brendovima (čak 84% ispitanika), većina blogera i kreatora sadržaja obuhvaćenih istraživanjem komercijalnim suradnjama bavi se honorarno, odnosno samo 5.8% njih živi isključivo od svoje prisutnosti na društvenim mrežama. Više od polovice ispitanika (55.8%) ima stalne poslove, a 51.2% svoj online kanal smatra poslom i hobijem istovremeno. Ipak, o društvenim mrežama sve više razmišljaju kao o poslu kojim će se baviti u budućnosti - njih gotovo 80% planira pokrenuti vlastiti biznis koji bi na neki način imao veze s njihovim online kanalom. Od tih 80%, čak 69% razmišlja o pokretanju novih usluga, dok ih 25.4% razmišlja o vlastitoj liniji proizvoda.  Iako se video sadržaj ove godine ponovno nametnuo kao top trend među ispitanicima, zanimljivo je primijetiti da velika većina hrvatskih blogera i influencera  (60.5%) još uvijek ne objavljuje video sadržaj na svojim kanalima. Od društvenih mreža, najpopularniji je Instagram, na kojem se nalaze svi ispitanici (100%), a ove godine prvi put se u istraživanju pojavio i TikTok, na kojem je trenutno prisutno 12.8% ispitanika. Od najistaknutijih kategorija o kojima blogeri pišu, ove godine na prvo mjesto su se probila putovanja, kojima se bavi 45.3% ispitanika, kategorija gastro je porasla za čak 17%, a po prvi put značajnu zastupljenost kod ispitanika ostvarila je i kategorija fitness, zbog čega je na prvi put proglašen i najbolji fitness bloger.  Dobitnici nagrada DIABLOG04 su:   NAJBLOGER Putovanja: Kristijan Iličić Gastro: Mile Butorac Ljepota: Ivana Blažoti Mijoč Moda: Dora Predojević Fitness: Martina Boss   NAJINFLUENCER: Ella Dvornik NAJBRENDOVI: NIVEA, Dukat, Optika Anda 

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Iz naše mreže
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx