O modelu Citroën DS3 se već puno piše, a isto se očekuje i od promidžbene kampanje koja će pratiti lansiranje novog modela. Ovaj najnoviji kreativni uradak, kampanja Marke Citroën i agencije H, opisuje DS3 kao inkarnaciju anti retro stila. U promidžbenoj kampanji, dvije univerzalne ikone, Marilyn Monroe i John Lennon nose istu poruku koju ističe i model Citroën DS3 : « kako biste ostavili trag u svom vremenu, ne vraćajte se u prošlost, stvorite svoj stil, živite sadašnji trenutak, živite svoj život sada ! »
Godinu dana « Créative Technologie »
U veljači 2009. godine Citroën uvodi novi identitet, novi slogan Marke « Créative Technologie » i predstavlja konceptno vozilo Citroën DS Inside.
U travnju 2010., godinu dana poslije i nakon što su na tržište uvedeni modeli Citroën C3 Picasso i Novi C3 Visiodrive, te nakon rekordne 2009. godine u većini zemalja u kojoj je udio Marke na tržištu porastao, Citroën na tržište uvodi model DS3. To je nasljednik povijesti Marke Citroën, a ne povratak modela DS. DS3 je prvi model posebne linije DS.
Pozicioniranje modela DS3
Od «Spačeka» do iPod-a, uspješni su se proizvodi uvijek oslobađali pravila prošlosti i iskazivali budućnost.
Osvajali su široku publiku uz brojne rizike i donosili inovativna rješenja koja iznenađuju.
S modelom DS3, Citroën ne traži povratak u prošlost niti « recikliranje » mitskog automobila kao što je to bio DS.
S modelom DS3, Citroën preuzima vrijednosti koje su DS učinile mitskim, a koje pripadaju nasljeđu Marke: modernost, inovativnost, profinjenost i zavodljivost.
Citroën DS3 je odlučno moderan automobil, koji ima svoju ulogu u povijesti Marke, kako bi na najbolji način prevladao prošlost.
DS3 je snažan dokaz volje Marke Citroën da danas vjeruje u automobile, u sposobnost preobrazbe, te dokaz optimizma i inovativnosti Marke. Citroën s modelom DS3 odbija primjeniti postojeće koncepte i izražava želju da nastavi pisati svoju povijest.
Kampanja za lansiranje modela
Anti retro je filozofija koju Marka izražava kroz model Citroën DS3. Taj je moto istovremeno i obveza.
Anti retro je opredjeljenje s ciljem da se uzme najbolje iz prošlosti kako bi se postigao upjeh u sadašnjosti i anticipirao uspjeh u budućnosti. Također izražava suprotnost između prošlosti, koja je ohrabrujuća i koju poznajemo i budućnosti, koja je po svojoj prirodi neizvjesna. To je suprotnost između dobrih starih dana i sutrašnjice.
S ciljem da izrazi ovu filozofiju, agencija H je napisala « manifest ».
On je ozbiljan, smiješan, otkačen i iznosi Anti retro viziju Marke, ali također i višestruku osobnost modela DS3, prvog automobila posebne linije, koji igra s bojama, koji se prilagođava svim željama, koji je chic i drzak, zavodljiv i dinamičan.
Određene rečenice manifesta će se izdvojiti i prenijeti kroz print i city light kampanju, koja će privlačiti pogled svojim snažnim stilom – usko vezanim uz novi Citroën DS3 i uz anti retro pozicioniranje. Internet kampanja će iskazati suprotnost između nostalgije prošlosti i obećanja budućnosti preko dvije ikone koje su obilježile svoje vrijeme.
Ove dvije ikone se vežu uz određeno razdoblje, a istovremeno su trajne i univerzalne. Njihov ugled i međunarodna dimenzija potvrđuju ambiciju marke Citroën.
Ove dvije ikone su također usklađene s osobnošću modela Citroën DS3 : glamur & anti konformizam.
To su ikone koje u potpunosti predstavljaju anti retro filozofiju : Marilyn Monroe i John Lennon.
Dvije zvijezde donose istu poruku: « kako biste ostavili trag u svom vremenu, ne vraćajte se u prošlost, stvorite svoj stil, živite sadašnji trenutak, živite svoj život sada ! »
Ovu poruku šalje i Citroën DS3 : « najbolje su ideje pred nama ». U ovu poruku je Marka Citroën oduvijek vjerovala i to je oduvijek željela činiti, od modela Traction Avant do novog Citroën C3 Visiodrive : stvarati na inovativan način i iznenađivati. I upravo to se obvezuje još jednom dokazati.