
Hrvatski start-up Fast Review osmislio način kako najlakše doći do pozitivnih online recenzija

Prije nego li naručimo, odnosno kupimo proizvod ili uslugu, oko ćemo baciti na dosadašnja iskustva kupaca ili korisnika, odnosna naša odluka bit će uvjetovana online recenzijama. S psihološke strane, ljudi će najčešće uložiti vrijeme i trud ostavljajući negativne recenzije. S druge strane, klijenti koji su zadovoljni uslugom ili kvalitetom proizvoda, najčešće neće ostaviti pozitivnu recenziju, čemu je razlog nedostatak vremena, nezainteresiranost ili lijenost. Zbog toga, nekoliko negativnih recenzija potencijalno će nadjačati i ostaviti utisak kako proizvod ili usluga nisu na visokoj razini. Kao bivši direktor hotela, Petar Aračić dobro je upoznat s utjecajem i snagom online recenzija na reputaciju i poslovanje tvrtke, brenda, hotela ili restorana, stoga je osmislio izvrsno digitalno rješenje pomoću kojeg će tome stati na kraj.
Fast Review bazira se na web aplikaciji, odnosno tehnološkom rješenju koje klijentu pomaže u uspješnijem vođenju poslovanja i jačanju branda. Aplikacija je zapravo
Da je ovaj recept izrazito uspješan dokaz su franšize prodane na šest teritorija, a Fast Review ulaganjem u kvalitetne IT stručnjake, korisničkom podrškom te modernom i otvorenom organizacijskom kulturom nastavlja nadograđivati svoju uspješnu aplikaciju. Među klijentima koji su svjesni važnosti online reputacije za njihovo poslovanje i koji su prepoznali Fast Review kao jedino rješenje su hotelske grupacija CrownPlaza, Hilton, Raddison Blu, potom poznati restorani Mime's Trattoria i Johann Francka, Eko taxi,veliki broj privatnih poliklinika, većina poznatih hrvatskih vinara i brojni drugi, a cjenovna pristupačnost privlači i manje klijente. Upravo to je i cilj Fast Reviewa: privući raznolike poslovne ideje i proširiti se na svjetsko tržište.
Više na informacija na službenoj web stranici: www.fastreview.pro ili na društvenim mrežama https://www.facebook.com/FastReviewPro i https://www.instagram.com/fastreview.pro/