I ove sezone u organizaciji Dove Fashion.hr-a održan je tradicionalni press brunch. Ugodno druženje dizajnera i modnih novinara uvod je u nadolazeće revije za sezonu proljeće-ljeto 2012. koje će se održati od 29. rujna do 1. listopada u Paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma.
Svoje kolekcije za sezonu proljeće/ljeto 2012. predstaviti će dizajnerska imena: Ivica Klarić, Aleksandra Dojčinović, Branka Donassy, eNVy room, Ivica Skoko, debitanti Mischel Benoni i mladi talentirani dvojac Adela Kliškić i Nikola Barbir, a Martina Felja će uz samostalnu kolekciju prikazati i posebnu kolekciju za Dove. U sklopu revolucionarnog projekta INDUSTRIJA vidjeti ćemo kolekcije: HERA by Robert Sever, RIO MAN COLLECTION by KLARIĆ, RIO WOMAN COLLECTION by MRVOŠ, ADDITIVE COLLECTION ARENA add GALAŠ, MARLI by ZIGMAN, AMR for BAMBI, BAMBI by ZIGMAN, te novu suradnju modne kuće Amadeus - AMDS by ALDUK.
„U novoj kolekciji biti će ono što ja tradicionalno koristim, puno prirodnih materijala, ali s inovacijama u teksturi, s raznim premazima, novi materijali u smislu završne obrade. Boje će biti od sasvim neutralnih, sivo, crno, bijelo, sa snažnom plavom i crveno-narančastom i fuksijom, izrazito jako bojom, dakle snažni akcenti boje. Linije će biti vrlo čiste, naravno u konstrukciji uvijek nešto novo, ali bez suvišnih detalja, bit će čiste forme“, rekla je Branka Donassy o svojoj pret-a-porter kolekciji koju će predstaviti na nadolazećem Dove Fashion.hr-u.
U ugodnoj atmosferi lounge bara People's medijima je predstavljena kampanja za novu sezonu koju je osmislio kreativni tim Fashion.hr-a, a potpisuje ju Šime Eškinja, jedan od naših najpoznatijih modnih fotografa. Priznati i cijenjeni fotograf, kojeg često nazivaju majstorom fotografije, iza sebe ima gomilu objavljenih editorijala, naslovnica i fotografija. Video kampanju snimio je proslavljeni redatelj Vanja Vascarac.
Kampanja Dove Fashion.hr-a za sezonu proljeće-ljeto 2012. naglasak stavlja na prezentiranju beskonačnih lica žene kao vječne inspiracije. Kampanja u prvi plan stavlja potragu za vlastitim identitetom jer u refleksiji svatko ima mogućnost vidjeti ono što želi – svoju vlastitu inspiraciju.
„Prošle sezone kampanju smo posvetili modelima, koje su muze svim dizajnerima, dok smo ove sezone odlučili otići korak dalje i uzeti inspiraciju kao glavni motiv kampanje. Smatramo da multiplicirani ženski lik u svakoj svojoj refleksiji odražava drugu priču, tj. drugu inspiraciju koja je kao takva beskonačna. Njezina beskonačnost čini ju nepresušnim izvorom ideja, a to je upravo ono što pokreće modu“, izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač Fashion.hr koncepta.
Kao zvijezda kampanje pojavljuje se poznata hrvatska manekenka Vesna Parčina. Mlada splitska manekenka do sad je ostvarila zavidnu inozemnu modnu karijeru. Za njezin make up pobrinula se Ana Rajić dok je za hair styling bila zadužena Keune Akademija Hrvatska.
Tajana Tretnjak