Otkačeno i totalno trendi – to su riječi koje dobro opisuju najnoviju NAF NAF kolekciju za proljeće i ljeto 2014. Odjeća je udobna i podatna, a silueta fino prati i naglašava prirodnu zakrivljenost tijela. Nov volumen kolekcija pak dobiva u bogatim i detaljnim vezovima (osobito tradicionalnom engleskom vezu) i aplikacijama te printevima.
Uzorci i printevi su razigrani- crna s uzorkom palmi igra glavnu ulogu, no ima i prugica, geometrijskog i životinjskog printa, točkica, razigranih boja... Što se boja tiče kolekcija donosi gradaciju plave boje koju zagrijavaju tračci jarkih boja. Druge boje pak su nježne: paleta blijede ružičaste, bež i mineralno plave, no tu su i jači kontrasti s mješavinom crvene, bijele i mornarsko plave.
Od veličanstvenih zalazaka sunca, do suncem opaljenih palmi, T-shirt majice u tipičnoj su kalifornijskoj paleti, a pletiva svjetlucaju. Maksi haljine s printom kombinirane su s laganom proljetnom parkom ili kožnom jaknom.
Proljeće u NAF NAF-u budi želju za putovanjem i istraživanjem... A na to ste i spremni s egzotičnim printevima i uočljivim bojama te udobnom i veoma nosivom odjećom iz ove kolekcije.
Došlo je vrijeme za novi početak! Naf Naf u novom ruhu: Zagreb, Ilica 8!
Naf Naf se na velika vrata vraća u Hrvatsku kroz potvrđeno najljepše prodajno mjesto izvan Francuske u središtu Zagreba u Ilici 8. Na prodajnom mjestu površine 200 četvornih metara osjećat ćete se kao u bajci. U romantičnom okruženju predstavljena je najnovija proljetno-ljetna kolekcija inspirirajućih kombinacija boja i kvalitetnih materijala, prikladnih novom početku.
Popularni brand Naf Naf osnovan je od strane braće Patricka i Gerarda Paryant davne 1973. godine. Prvo prodajno mjesto u Parizu otvoreno je pod nazivom “Influence” a prva kolekcija dizajnirana 1978. godine pod nazivom Naf Naf pri čemu se svježina i prepoznatljivost održala i do današnjih dana. Originalno ime potiče iz bajke o tri praščića od kojih najstariji i najpametniji u Francuskom jeziku nosi ime Naf Naf. Upravo motiv praščića korišten je u prvim marketing kampanjama.
Razvoj branda ne prestaje ni danas a njegova popularnost i dalje raste. Prepoznat je u mnogim modnim krugovima te uvršten u popis najboljih modnih marki. Svaka nova kolekcija Naf Naf nosi novo iznenađenje te se širi izvan granica Francuske učvršćujući okosnice svojih kolekcija na motivima: ženstvenost, snovi, moda, romantika, veselje, sreća, smjelost i pristupačnost.
Naf Naf čini da svakodnevni život izgleda kao bajka. Prepoznatljiv je po haljinama za svaku prigodu a 2010. lansira tzv. „princess“ haljinu, pristupačnu očaravajuću haljinu koja postaje veliki hit. Danas je Naf Naf romantičan, veseli, sanjiv, prpošan i nadasve ženstven brand. Ulaskom u Naf Naf dućan ulazite u jedan nestvaran svijet bajke i jednostavno želite dio njega
ponijeti kući.
Naf Naf organizira niz događanja kojima je filozofija ljepota, gastro iskustvo, glazba i veselje („…beauty, gourmandise, music and happines…“) uz česta druženja sa kupcima koja sve ostavljaju bez daha i sa osmjehom na licu. Jedan od takvih događanja je i otvorenje novog flagship prodajnog mjesta u centru Zagreba na adresi Ilica 8. Ovo je jedan od devet dućana Naf Naf u Hrvatskoj, ostali se nalaze u Osijeku, Dubrovniku, Zadru, Rijeci i Splitu, a očekujemo uskoro otvaranje u Puli.