U posljednje vrijeme goruća tema o recikliranju, kao i upotreba prirodnih materijala sve je prisutnija i u modnoj industriji. Sve više dizajnera, naime, pazi na odabir materijala, ali i potiče korisnike na ekološko korištenje modnih predmeta i dodataka.
Mnogo je onih koji prestanu nositi svoje dizajnerske torbice samo zato jer su iz prošlogodišnje kolekcije, a netko drugi bi tu istu torbicu rado nosio.
Upravo zato je online trgovina luksuznih brendova Farfetch, odlučila pokrenuti svoju novu platformu pod nazivom secondlife. Naime, na stranici secondlife.farfetch.com zaljubljenice u modu moći se riješiti modnih dodataka koje više ne nose.
Koncept je zamišljen tako da nakon što prodavač uploada proizvod te isti bude provjeren (da nema oštećenja) i objavljen, ostali će ga moći kupiti, a stari vlasnik će na račun dobiti protuvrijednost kupona koje će moći potrošiti u Farfetch shop i kupiti si nešto novo.
Platforma je u testnoj fazi i odnosi se samo na Veliku Britaniju i Europu (tako da i hrvatske zaljubljenice u modu mogu sudjelovati), a zasad se mogu kupiti torbice brandova poput Gucci, Chloe, ali i slavni Hermes.
Jedva čekamo vidjeti hoće li platforma zaživjeti kako treba te hoće li doista biti dobra ponuda po niskim cijenama, a usput čuvamo prirodu.