TRAPEZICE SU OPET IN

Celine traperice na Super Bowlu: Kendrick Lamar slučajno stvorio novi trend?

Traperice koje je poznati reper nosio na pozornici izazvale su lavinu reakcija i postale modna tema broj jedan

Kendrick Lamar i Celine traperice
Foto: Profimedia
VOYO logo

Poluvrijeme Super Bowla poznato je po spektaklu, ali i po iznimno skupim reklamama koje plaćaju najveće svjetske kompanije. Ipak, ove godine jedan odjevni predmet dobio je neprocjenjiv publicitet – i to potpuno besplatno. Traperice koje je Kendrick Lamar nosio na pozornici izazvale su lavinu reakcija i postale modna tema broj jedan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Profimedia

Kendrick Lamar na Super Bowlu

Reper je nastupio u upečatljivoj kožnoj jakni koju je za njega dizajnirala Martine Rose, no pažnju su neočekivano ukrale njegove traperice. Radi se o modelu Marco modne kuće Celine, koji je Hedi Slimane predstavio u kolekciji proljeće/ljeto 2020. Ove trapezice savršeno se uklapaju u povratak estetike kasnih '90-ih i ranih 2000-ih, a njihova cijena iznosi vrtoglavih 1.200 dolara. No, to nije spriječilo ljubitelje mode da odmah krenu u potragu za sličnim modelima.

Image
Foto: Profimedia

Celine, kolekcija proljeće/ljeto 2020.

Image
Foto: Celine

Celine 'Marco' traperice, 1,200 USD

Da je Lamarov nastup bio neočekivani marketinški boom za Celine, potvrđuju i podaci pretrage na internetu. Nikada do sada brend nije zabilježio toliki interes kao u satima nakon Super Bowla. Iako luksuzne modne kuće tradicionalno ne ulažu u reklame na ovom događaju, pokazalo se da moćan celebrity trenutak može biti bolji od bilo koje kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne sumnjamo da će ove traperice postati veliki modni hit za proljeće, a inspirirani ovim trendom, pronašli smo slične modele u high street kolekcijama.

H&M - 19,99 €

Image
1/9