MOĆ CIPELA

Jimmy Choo: Priča o cipelama koje su osvojile svijet

Jimmy Choo cipele ostaju simbol luksuza, elegancije i beskompromisne kvalitete. Njihova priča, od skromnih početaka do globalnog fenomena, svjedoči o snazi vizije, talenta i predanosti

profimedia-0500808123.jpg
VOYO logo

Jimmy Choo cipele sinonim su za luksuz, glamur i besprijekornu izradu. Od skromnih početaka u radionici malezijskog postolara do crvenih tepiha Hollywooda, ovaj brend je postao ikona stila, obožavana od strane žena diljem svijeta. Njihova priča je saga o talentu, viziji i neumornoj potrazi za savršenstvom.

Ove cipele nisu samo modni dodatak; one su simbol moći, elegancije i samopouzdanja. U ovom ćemo članku zaroniti u fascinantnu povijest Jimmy Choo cipela, otkriti tajnu njihovog uspjeha i istražiti zašto su postale neizostavan dio garderobe svake modno osviještene žene.

Povijest Jimmy Choo cipela: Od Malezije do Londona

Priča o Jimmy Choo cipelama počinje 1948. godine u Penangu, Malezija, gdje je Jimmy Choo Yeang Keat rođen u obitelji postolara. Već s 11 godina, pod očevim budnim okom, izradio je svoj prvi par cipela, pokazujući izniman talent i strast prema ovom zanatu. "Mjesecima sam samo sjedio i gledao", prisjećao se Choo svojih početaka.

Početkom 1980-ih, Choo se preselio u Englesku kako bi studirao na Cordwainers Technical Collegeu, gdje je diplomirao s pohvalama 1983. godine. Ubrzo nakon toga, 1986., otvorio je svoju prvu radionicu u Hackneyju, u zgradi bivše bolnice. Njegove ručno rađene cipele, poznate po izuzetnoj kvaliteti i dizajnu, brzo su privukle pažnju, a već 1988. godine, Vogue je posvetio čak osam stranica njegovim kreacijama.

Uspon do slave: Vogue, Princeza Diana i Sex i grad

Upravo je taj članak u Vogueu bio prekretnica u karijeri slavnog dizajnera. Ubrzo je počeo dizajnirati cipele za poznate osobe, uključujući i princezu Dianu, koja je postala njegova velika obožavateljica i često je fotografirana u njegovim kreacijama. Devedesete su bile ključne: Choo je upoznao Tamaru Mellon, tadašnju urednicu modnih dodataka u Vogueu, koja je prepoznala njegov potencijal i predložila partnerstvo.

Godine 1996., Choo i Mellon osnovali su tvrtku J. Choo Limited, s ciljem stvaranja linije luksuznih, ready-to-wear cipela. Prva Jimmy Choo trgovina otvorena je iste godine u Londonu, na Motcomb Streetu. Ubrzo su uslijedile trgovine u New Yorku i Los Angelesu, a brend je postao omiljen među holivudskim zvijezdama, uključujući Juliju Roberts, Renee Zellweger i, naravno, Sarah Jessicu Parker, čija je Carrie Bradshaw u seriji "Seks i grad" izjavila legendarnu rečenicu: "Izgubila sam svoju Choo!" Ova referenca u popularnoj seriji dodatno je katapultirala brend u stratosferu.

Po čemu su Jimmy Choo cipele posebne?

Jimmy Choo cipele nisu samo lijepe; one su remek-djela postolarskog zanata. Kombinacija seksi kroja, elegantnog dizajna i izuzetne talijanske izrade čini ih jedinstvenima. Svaki par cipela pažljivo je izrađen od najfinijih materijala, s naglaskom na detalje i udobnost.

Osim vrhunske kvalitete, Jimmy Choo cipele poznate su i po svom prepoznatljivom stilu. Od klasičnih salonki do sandala s vrtoglavo visokim potpeticama, svaki model odiše glamurom i sofisticiranošću. Brend je također poznat po inovativnom dizajnu i hrabrim kombinacijama boja i materijala. Sandra Choi, Choo-ova nećakinja i kreativna direktorica brenda od njegovog osnutka, ključna je figura u održavanju prepoznatljivog stila i kontinuiranog uspjeha.

Image
Foto: Profimedia

Slavne žene koje obožavaju Jimmy Choo

Jimmy Choo cipele su neizostavan dio crvenog tepiha. Od princeze Diane do Kate Middleton, od Meryl Streep do Jennifer Lopez, brojne slavne žene biraju upravo ovaj brend za najvažnije događaje. Njihova popularnost među zvijezdama dodatno je učvrstila status Jimmy Choo cipela kao simbola luksuza i elegancije. Osim na crvenom tepihu, Jimmy Choo cipele često se pojavljuju i u filmovima i televizijskim serijama, poput "Vrag nosi Pradu", dodatno doprinoseći njihovoj ikoničnosti.

Image
Foto: Profimedia

Kate Middleton nosi Jimmy Choo cipele sa šljokicama

Image
Foto: Farfetch

Farfetch - 695 €

Jimmy Choo danas: Više od cipela

Iako su ženske cipele i dalje srž ponude, Jimmy Choo danas nudi i širok asortiman drugih luksuznih modnih dodataka, uključujući torbe, male kožne predmete, šalove, sunčane naočale, remenje, parfeme i muške cipele. Brend je proširio svoje poslovanje na globalnoj razini, s više od 200 trgovina u najprestižnijim svjetskim gradovima. Jimmy Choo je dio Capri Holdings Limited, globalne modne luksuzne grupe.

Jimmy Choo cipele ostaju simbol luksuza, elegancije i beskompromisne kvalitete. Njihova priča, od skromnih početaka do globalnog fenomena, svjedoči o snazi vizije, talenta i predanosti. One su više od cipela – one su umjetnička djela koja slave ženstvenost i stil.

Image
Foto: Farfetch

Farfetch - 618 €

Image
MODNA LEGENDA

Kultna Birkinica: Priča o najslavnijoj torbi na svijetu i francuskoj ikoni Jane Birkin