H&M-ov nedavni poticaj održivosti donio je ovom popularnom brendu brze mode umjerene pohvale, a sada je dobio pečat odobrenja i od strane Udruge za zaštitu životinja PETA.
Znamo što misliš: "brza moda" i "održivost" u istoj rečenici zvuče kao oksimoron. Ali švedski high street brend napravio je legitimne korake prema ekološki prihvatljivim alternativama odjeće.
Posljednjih godina zabranio je korištenje krzna, angore i egzotičnih životinjskih koža u svojoj odjeći, te ne prihvaća vunu s farmi koje koriste mulesing, kontroverznu praksu skidanja kože s ovca. U 2020. godini bio je na vrhu Indeksa transparentnosti modne revolucije kao najtransparentnija modna tvrtka u politikama kao što su dobrobit životinja, biološka raznolikost, ravnopravnost spolova i lanci opskrbe, pobijedivši protiv 250 modnih i odjevnih marki diljem svijeta.
A sada, H&M je najavio novu kolekciju u partnerstvu s PETA-om. Kolekcija pod nazivom Co-exist Story, treći je dio serije kolekcija usmjerenih na održivost ovog brenda, ovo je ujedno i prvi put da je neki brend brze mode odobren od strane neprofitne organizacije.
Kampanja za kolekciju, koja u online prodaju i prodaju u odabranim trgovinama stiže 4. studenog, smještena je u rezervatu za divlje životinje, a u hrvatskoj kampanji za ovu održivu modnu kolekciju našli su se glumica Petra Kurtela i njezin sin Relja, pa tako treba i spomenuti da će, osim ženske, dotupne biti i muška, ali i dječja kolekcija.
Svi komadi iz kolekcije izrađeni su veganskim alternativama, uključujući FLWRDWN (zamjena za životinjski paperje napravljen od poljskog cvijeća) i vegansku kožu Vegea, također poznatu kao vinska koža, napravljenu od kožice grožđa. Kolekcija se također može pohvaliti inovativnijim oblicima održivosti i materijalima koji su 'animal friendly', a neki komadi iz kolekcije čak sadrže izraz "Speak Up For Animals".
Neke od najupečatljivijih komada iz ove veganske kolekcije izdvojile smo u nastavku, zajedno s njihovim cijenama, stoga zaviri i pronađi svoje favorite: