Fairytale kolekcija vjenčanica Sandre Haddad

Na Danima vjenčanja svoje romantične i bajkovite vjenčanice predstavit će Sandra Haddad

Fairytale kolekcija vjenčanica Sandre Haddad

Fairytale kolekcija, naziv je kolekcije vjenčanica i haljina koje kreira hrvatska dizajnerica Sandra Haddad. Želeći se odmaknuti od teških i klasičnih vjenčanica ponudila je svoju neobično romantičnu i bajkovitu viziju vjenčanja.

Njeni modeli vjenčanica odišu romantizmom i gracioznom ljupkošću. Iza svake vjenčanice je priča koja ju čini posebnom i jedinstvenom. Svaki model haljine kreira se u samo dva primjerka te se tako postiže ekskluzivnost i unikatnost. Mnoštvo detalja, satenskih vrpci, traka i cvijeća najbolji su opis njenih modela.


Image


Izrazito romantične i lepršave vjenčanice su kreirane  za sve one koje se usude biti drugačije i posebne, a istodobno neodoljivo ženstvene i nježne.

Image


Modeli na fotografijama su Nika&Sonja iz agencije Atomic Models, a za frizure, šminku i fotografije je zaslužna Sanja Lydia Kulušić.


Image


Vjenčanice Sandre Haddad možete vidjeti na Danima vjenčanja koji se održavaju od 26.-28. listopada 2012. na Zagrebačkom Velesajmu u paviljonu 8.

Pregršt zanimljivosti i ponajboljih izlagača na Danima vjenčanja


Image


Iz godine u godinu, Dani vjenčanja se trude mladencima i njihovim obiteljima predstaviti novitete i trendove “vjenčarske industrije”, dovesti nove izlagače, predstaviti najnovije kolekcije vjenčanica, odijela, cipela na dnevnim modnim revijama, koje se isto tako, već tradicionalno, održavaju tri puta dnevno, kako bi sve zainteresirane mladenke pronašle upravo SVOJU VJENČANICU. Očekuje vas preko 150 izlagača, veliki broj nagradnih natječaja s bogatim nagradnim fondom te tradicionalnim projektima „Budi mladenka“ i „Naj par“, a iznenađenje je kreativni natječaj powered by “Violeta”.


Violeta - sponzor natječaja Kreiraj svoju idealnu vjenčanicu
Kako je Teta Violeta osvojila srca u regiji


Ovih dana skoro svaka rečenica u regiji završava upravo uzrečicom „čudo jedno!“. Zasluga je to odlične reklamne kampanje koja se ovih dana „vrti“ na malim ekranima, a ipak je prepoznaju i mladi i stari, dječaci i djevojčice, muževi jednako kao i domaćice.

U Hrvatskoj je serija reklama s praktičnim savjetima Teta Violete pokrenula cijelu lavinu pozitivnih reakcija. Tako na primjer na Facebook-u možete pronaći više od 20 grupa ili osoba koje se nazivaju ili u svom nazivu imaju Tetu Violetu. Kolumnisti hrvatskih poslovnih novina Violetu stavljaju u kontekst najuspješnije percepiranih brendova i već navode izvrsne rezultate na tržištu. Po agenciji Nielsen kuhinjski ručnici Teta Violeta najprodavaniji su brand u ovoj kategoriji u Hrvatskoj.


Image


Svi su složni u jednom mišljenju: proizvodi su vrhunske kvalitete a  kampanja Teta Violeta je bila pun pogodak!
Tradicionalno sumnjičavo i izbirljivo tržište Hrvatske je prihvatilo i proizvod i brend u vrlo kratkom roku. Tržišne granice su poodavno izbrisane , dokaz tome su i vrlo pozitivni rezultati prodaje branda Teta Violeta na tržištu Slovenije u koju se izvoze ovi proizvodi iz Violeta tvornice u Svetoj Heleni pokraj Zagreba.

Violeta je još jednom pokazala kako granice ne postoje: dobar proizvod je dobar proizvod i njemu nikada i nije trebala putovnica !      


I vi možete sudjelovati u natječaju Kreiraj svoju idealnu vjenčanicu by Violetai osvojiti vjenčanicu Sandre Haddad te godišnju zalihu Violeta higijenskih potrepština.

Više detalja o samom natječaju i kako se uključiti možete pročitati ovdje.