Prošlu subotu u sklopu Porcijunkulovog Čakovec je na jedan dan bio pretvoren u glamurozan centar mode. Druga po redu Modna zona fascinirala je posjetitelje na krcatom Trgu Republike. Modna zona je platforma za predstavljanje modnih kuća i dizajnera iz sjeverozapadne Hrvatske. Cilj je pozicioniranje brandova kako na lokalnoj tako i na nacionalnoj razini.
Iako je modna revija na otvorenom pokrenuta prošle godine ona je postala najznačajniji modni događaj u ovoj regiji. Selektivni odabir modnih kuća i dizajnera doprinosi kvalitetnom modnom zbivanju i promociji brandova koji su već godina jedni od glavnih čimbenika na tržištu modne industrije.
Fascinacija modom nastaje kroz ljude koji se njome inspiriraju. Ove su godine publiku oduševile kreacije Angela, Bellezze, Galka i Neckermanna.
Dizajneri domaće modne marke Angel odlutali su mislima u romatičan Pariz, gdje su pronašli inspiraciju za njihovu novu kolekciju za nadolazeću jesen/zimu. Kolekcija za jesen/ zimu obiluje zanosnim detaljima, a šeširi klobučara Damira Hercega iz Varaždina zaokružili su priču. Kolekcije Angel i dalje nude kvalitetnu odjeću iz vlastite proizvodnje, za sve casual i poslovne prilike, namjenjene djevojkama, zrelim ženama, s posebnim programom za trudnice, te muškarcima.
Vodeća kataloška i web trgovina Neckermann je predstavila aktualne trendove za zrelu i modernu poslovnu ženu. Jednostavni i urbani krojevi, jasne strukture i boje u spektru od blijedo rozne i sive do tamnoplave i crne pobrinut će za samopouzdan nastup svake žene.
Galko, na tržištu od 1993. u reviji je predstavio modne torbe od najkvalitetnije kože. Modeli torbi imali su zanimljive detalje, a sama kvaliteta i obrada je na vrhunskoj razini. Uz modne u svojoj ponudi posjeduju i večernje, poslovne i namjenske torbe.
Šećer na kraju je bila modna marka Bellezza dizajnerice Zdravke Ganzer koja nam je ispričala svoju modnu viziju u bijelom. Kreacije veličaju žensku ljepotu, naglašavaju seksipil i dižu samopouzdanje svake djevojke i žene. Iako je metal prilično nezamislivo povezati sa ženstvenošću, metalik detalji u srebrnoj boji savršeno su se uklopili u Bellezzine haljine i kombinezone.
Uz reviju na otvorenom u gradu je bila postavljena showroom-milja kako bi se moda predstavila na najneuobičajenijim mjestima i u najrazličitijem kontekstu. U dodatnom programu nastupili su Carla Belovari i Boris Kosmač, a udruga Krpe i konci pobrinula se za fenomenalan vatreni show. Pozante osobe poput Aleksandre Grdić, Manel Ammar, Carle Belovari, Nevena Ciganovića i Borisa Kosmača bili su dragi goste revije.
Modna zona je svojim portfeljom revija, nastupa i showroom-miljom stvorila posebnu atmosferu kojom je grad zračio. Sa zanimanjem priželjkujemo sljedeći događaj.
O kampanji
Zanimljivo je spomenuti da su u kampanji sudjelovali Međimurci. Pod kreativnim vodstvom Erne Žganjar za vizual kampanje pobrinuo se je Josip Toth, web i grafički dizajner. Poznati fotograf Goran Čižmešija odlučio se za motiv intenzivnih boja uz model Mirjanu Knežević koja je ovogodišnja pobjednica Neckermannovog modela godine. Zdravka Ganzer odgovorna je za styling, a Nuša Mlinarić-Horvat za šminku. Za frizuru se pobrinula Albina Miličević. Na samoj reviji frizure je osmislila Ivana Bajsić.