Profinjena ljepota jedne od najpoznatijih hrvatskih glumica, Bojane Gregorić Vejzović, savršeno je prikazala bezvremensku eleganciju kolekcije za jesen-zimu luksuznog brenda Seventy, u atmosferičnom editorialu snimljenom od strane poznate fotografkinje Jelene Balić. Odabrana kao hrvatska ambasadorica brenda, Bojana je svojom ženstvenom transformacijom u potpunosti iskazala glavne principe branda Seventy - minimalističku eleganciju te rafiniranu, klasičnu siluetu.
Za make up je zaslužna Simona Antolović, dok se za kosu pobrinuo frizerski salon Ruža. U editorialu se prožimaju dvije kolekcije brenda - urbana i ležernija „1970“, te klasična i ove sezone pomalo stroga „Seventy“ linija.
Odjeća odiše urbanim i ležernim duhom. Lagani materijali u kombinaciji s krznom daju savršeno kreiranu zimsku kolekciju. Kroj jakni zaobilazi stroge linije i oslanja se na princip udobnosti i nehajnosti „oversized“ pulovera. Kaputi se stilski kombiniraju kao jakne i obrnuto.
Umjetna koža ključni je materijal koji se koristi za miješanje s drugim tkaninama. Suknje su drske i kratke, ukrašene „fancy“ printom, dok su majice definirane pomalo muževnim linijama.
Široke i nešto kraće hlače odličan su izbor za kombiniranje s toplim vunenim puloverima. Paleta boja kreće se od neutralnih tonova crne, bež i sive, sve do intenzivno plave, crvene i zelene. Životinjski i karirani printevi dodatno naglašavaju tkanine i krojeve kolekcije.
Foto: PR