Generacije djevojčica (i poneki dječak) svoje prve eksperimente sa modom- modnim krpicama i cipelicama, doživjele su upravo uz nezmajenjivu i kultnu Barbie.
Mnogi dizajneri priznali su kako su svoje prve dizajnerske kreacije isprobavali na ovoj plastičnoj super-ženi savršenih proporcija. Zato nije nikakvo čudo što Barbie kreće na modne piste i planira osvojiti i najtvrdokornije modne kritičare.
Britanski Vogue obavijestio je javnost o jednoj velikoj modnoj novosti, a to je trogodišnji sponzorski ugovor Mattela i Saveza američkih modnih dizajnera (CFDA- Council of Fashion Designers of America). Suradnja kreće u veljači 2009. kada započinje modna sezona i predstavljanje novih modnih kolekcija na New York Fashion Week-u. Tako će tjedan mode dobiti i službeni naziv Mattel Fashion Week.
U planu je velika revija Barbika u stvarnim veličinama koje će predstaviti kreacije 50 dizajnera, a koji će to dizajneri biti odlučuje CFDA- izborom između 350 svojih članova.
Priča se kako su poznati dizajneri Vera Wang i Jeremy Scott već potvrdili suradnju na "projektu Barbie". Vang će navodno dizajnirati vjenčanice za prave žive manekenke i jednake umanjene verzije samo za poznate lutkice.
Navodno Mattel već ima u pripremi Barbie make-up liniju pod nazivom "Plastic Smooth" (u slobodnom prijevodu: "Plastično glatko") koja će biti lansirana u javnost slijedeće godine, a također planiraju u Shanghaiu otvoriti i veliku Barbie kuću ("House of Barbie").
Ove revije samo su uvod u Mattelove planove, jer očito je slijedeće što nas čeka modna kolekcija s Barbie etiketicom za prave, žive, stvarne kupce.
Eto, tako će se možda nekima barem djelomično ostvariti san o životu u Barbie svijetu!
Ugovor je sklopljen u čast 50. obljetnice prodaje Barbie lutkica, što znači da je Barbie još jedna od onih pedesetogodišnjakinja za koje morate priznati da se jako dobro drže!
Ana Golubić
www.baggiz.hr