Prvi kadrovi spota Lane Jurčević za pjesmu Volim biti zaljubljena, kojom ova mlada i talentirana pjevačica promovira zdravstveno-humanitarnu kampanju „Prekrižimo rak vrata maternice i dojke“, snimljeni su danas na lijepoj lokaciji drvoreda Vrapčanske aleje. U spotu se uz Lanu pojavljuju mnoge ugledne žene iz javnog života kao što su Anja Šovagović, Hloverka Novak Srzić, Leonarda Boban, Iva Balaban i Suzy Josipović koje će aktivno promovirati ovu nacionalnu kampanju Nacionalnog odbora za promoviranje prevencije raka vrata maternice i udruge oboljelih od raka dojke „Sve za nju“, te njihovih partnera dm-a i GlaxoSmithKlinea.
Kroz spot su i članice navedenih udruga odaslale poruku djevojkama i ženama o rizicima oboljenja, te načinima i mogućnostima prevencije bolesti raka vrata maternice i raka dojke zbog čije visoke smrtnosti i u Hrvatskoj prerano umre puno žena.
U televizijskom spotu pjesme Volim biti zaljubljena koji će se emitirati od listopada Lana kao glavni lik priče o ljubavi i zaljubljenosti slavi život i ljepotu. Slavi i slobodu uživanja u ljubavi, ali i važnost brige o tom životu koji je samo jedan i zato ga valja čuvati i cijeniti.
Podmukle bolesti poput raka vrata maternice i dojke ne biraju žrtve, ne poznaju dobne granice. Ipak, ove se bolesti mogu spriječiti i liječiti. Upravo će u kampanji „Prekrižimo rak vrata maternice i dojke“ udruge i njihovi partneri ukazati na prevenciju i načine na koje se mnogi životi žena mogu sačuvati. Rak vrata maternice, čiji je uzročnik HPV virus može se spriječiti redovitim odlascima kod ginekologa i PAPA testovima, a postoji i cjepivo kojim se ova bolest može prevenirati. Samopregledom dojke i sistematskim pregledima svaka žena može na vrijeme otkriti promjene na svom tijelu koje mogu upućivati na postojanje raka dojke.
Već treći put dm i GSK udružili su snage s udrugama žena prema zajedničkom plemenitom cilju. Nakon uspješne akcije „Prekrižimo rak vrata maternice“ u siječnju i velikog odaziva građana, političara, novinara, glumaca i pjevača, koji su tada masovno apelirali zdravstvenoj vlasti o važnosti prevencije uključene u zdravstveni sustav, dm, GSK i udruge nastavljaju s edukacijom o prevenciji bolesti koje ženama prijete.
Nažalost, svi se u svojoj najbližoj okolini susrećemo s vijestima da nam je netko poznat i blizak obolio od raka. Zato je važno da svi koji mogu učine taj mali korak prema promoviranju načina prevencije, kako bi tih loših vijesti u budućnosti bilo što manje.
Lana Jurčević je zaštitno lice i svojevrsni ambasador kampanje u mlađoj populaciji na koju i želi utjecati.
Lanin CD Volim biti zaljubljena bit će dostupan i u dm-ovim prodavaonicama i to skupa s brošurom o tim zloćudnim bolestima i načinima njihove uspješne prevencije.