Kad to nije 'to'

Nemoj nestati bez riječi: Kako odbiti nekoga nakon nekoliko dejtova?

Zaboravi na nestajanje bez riječi – ako je on bio fer prema tebi, postoje pristojniji načini kako odbiti nekoga i završiti taj neslavni ljubavni pokušaj

Pexels
Foto: Pexels

Pošalji iskrenu poruku (ili nazovi)

Ako si s osobom provodila određeno vrijeme i izašla nekoliko puta, on zaslužuje znati što je posrijedi. To je pitanje poštovanja i pristojnosti i u većini je slučajeva bilo kakav iskren odgovor bolji od naglog nestajanja. Ako je osoba draga, ali jednostavno nisi osjetila 'kemiju', kreni s jednostavnom porukom poput: Cijenim vrijeme koje si izdvojio da me upoznaš, ali iz 'xy' razloga nisam zainteresirana za daljnje viđanje. Druga bi strana to trebala prihvatiti – možda će, doduše, reagirati burno i emotivno, no nema pravo propitkivati tvoj izbor i maltretirati te zbog njega. Naravno, govorimo o situacijama u kojima niste bili u vezi nego ste se tek vidjeli koji put. Tada ti prema drugoj strani nemaš nikakvu obavezu osim – poštovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A ako si pak shvatila da ste tvoj 'match' i ti u različitim stadijima života i da tražite drugačiju vrstu odnosa, i to treba što brže iskomunicirati. Izdvoji neku njegovu vrlinu, ali budi iskrena. Hvala ti na ljubaznosti i humoru, ali trenutno tražim nešto drugačije – to bi mogao biti pristojan način udaljavanja od nekog.

Moguće je i da nekoga želiš udaljiti od sebe jer si u međuvremenu upoznala nekoga s kim si 'kliknula'. Takva situacija nije ugodna, no česta je jer danas ljudi nerijetko izlaze s više 'kandidata' pa putem odluče kojeg će izabrati. Bilo mi je drago upoznati te, no u međuvremenu sam upoznao/la nekog drugog tko mi više odgovaratakva će iskrena poruka biti dovoljno objašnjenje. Opet, drugoj strani možda neće biti to prihvatiti, no takve je stvari bolje iskomunicirati u ranim stadijima dejtinga.

U svakom slučaju, osoba koja te, očito, dovoljno ne privlači ima pravo znati zašto je vašoj kratkoj prići došao kraj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
2/5