Illamasqua, najznačajniji make up brand 21. stoljeća, nastavlja plijeniti pažnju. Uskoro će samoizražavanje i nagrađivanje individualnosti stila kroz make up omogućiti u novoj atmosferi. Uz potpuno novi monostore koncept. Na novoj adresi. U Illamasqua Institutu.
Kao zapanjujući spoj kultura Illamasqua u sebi sadrži Kryolanovo naslijeđe i proizvodno znanje, kreativnost i stručnost Illamasquina umjetničkog tima u kojem se nalaze vodeći hrvatski vizažisti poput Ivane Bilandžije Billy. Više o otvaranju Illamasqua Instituta rekla je brand managerica Illamasque u Hrvatskoj, Davorka Mrakovčić:
„Illamasqua publici ponovno predstavlja neočekivano. Uz dostupnost kupovine proizvoda, na novoj će adresi svim zainteresiranima na raspolaganju stajati naši vrhunski make up artisti koji će savjetovati koji proizvod, kada i kako koristiti, pružati usluge od cijelog niza parcijalnog šminkanja poput postizanja smokey eye-a do cjelovitih make up usluga. U novoj ponudi imat ćemo za svaku generaciju ponešto, bilo da se radi o brzom jutarnjem ošminkavanju, nanošenju make upa za poslovni sastanak ili vjenčanje. Uz primjenu boja i tekstura poštivat ćemo želju klijenata i aisistirati im na najbolji mogući način u ostvarivanju onoga što žele biti. Nova lokacija će pružati i nešto intimniju atmosferu za poteze make up kistovima koji neće biti vidljivi svim prolaznicima.“
Illamasqua je brand koji postao prvi izbor mnogim svjetskim zvijezdama. U kult njezinih slijedbenika ponosno se svrstavaju Sienna Miller, Lily Allen, Blaize, Adele, Vivienne Westwood, Pixie Geldof i Nicole Scherzinger.
Adresa Illamasqua Instituta još kratko ostaje tajnovita. U međuvremenu, proizvodi s potpisom Illamasqua ostaju dostupni u prodavaonicama Müllera diljem Hrvatske.
Britanski make up brand nastavlja izazivati ustaljene trendove i ponovno se usuđuje biti drugačiji.