NIVEA Q10 proizvodi oduševili ispitanike!

Gfk predstavio izvanredne rezultate na temelju in home istraživanja

NIVEA Q10 proizvodi oduševili ispitanike!

Prema in home istraživanju koje je provela tvrtka GfK, pokazalo se da su ispitanici oduševljeni rezultatima koje daju NIVEA Q10 proizvodi. Istraživanje je provedeno natri NIVEA proizvoda koji sadrže Q10. NIVEA Visage Q10plus Pore Refining kremu protiv bora za masnu i mješovitu kožu koja smanjuje bore i sužava pore testiralo je 56 žena od kojih njih čak 84% izjavljuje da su pore na koži manje vidljive, a 91% tvrdi da je koža zaglađenija. NIVEA Q10 mlijeko za učvršćivanje kože testiralo je 55 žena, a čak 84% ispitanica izjavilo je da mlijeko daje vidljiv efekt učvršćivanja. NIVEA FOR MEN Skin Energy Q10 kremu za njegu lica testiralo je 38 muškaraca - 87% potvrđuje da su na koži vidljivo manji znakovi umora i stresa.

Ispitivanje nadalje pokazuje i da 95% žena smatra da se NIVEA Q10 mlijeko za učvršćivanje kože i NIVEA Visage Q10 plus krema brzo upija. 84% muškaraca tvrdi da je njihova koža revitalizirana upotrebom Skin Energy kreme. Mlijeko za tijelo vidno poboljšava strukturu kože tvrdi 93 % žena, a 86% ih smatra da testirana NIVEA VISAGE krema za masnu i mješovitu kožu daje koži novu elastičnost.

GfK Centar za istraživanje tržišta renomirana je istraživačka agencija koja već dugi niz godina djeluje u Hrvatskoj. GfK Hrvatska dio je etablirane međunarodne GfK Grupe, jedne od najvećih kompanija za istraživanje tržišta u svijetu. U istraživanjima vezanom uz NIVEA Q10 proizvode provedeno je in home istraživanje. Kod testiranja proizvoda ovom metodom ispitanici određeno vrijeme koriste proizvod u okolini koja im je najprirodnija – u vlastitom domu te u vrijeme koje odgovara njihovim svakodnevnim navikama. Pomoću evaluacijskog upitnika koji ispunjavaju nakon testa proizvoda saznajemo koliko im se neki proizvod sviđa, koliko su zadovoljni njime i da li bi ga kupili. Ova metoda daje izvrsne povratne informacije o proizvodu, omogućava njegovo prilagođavanje potrebama potrošača i otkriva prostor za njegov daljnji razvoj.


Image