Ljepota
Ljepota

Kiehl’s Since 1851 otvorio i drugi dućan u Zagrebu

Kiehl’s Since 1851 otvorio i drugi dućan u Zagrebu
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Kiehl's je proslavio ekspanziju svoga poslovanja nakon otvorenja prvoga dućana u Arena Centru Zagreb krajem prošle godine

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška ljekarna i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za njegu kože i kose, dana 14.04. otvorio je i svoja druga vrata u Zagrebu. Nakon prvog dućana otvorenog krajem protekle godine u Arena Centru Zagreb, drugi dućan našao je svoje mjesto u City Center one West. Kiehl’sovo klasično nasljeđe i posvećenost kupcu u srži su svakog proizvoda i usluge u 165. godine dugoj povijesti tvrtke – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do unutarnjeg uređenja lokalnih dućana, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvijek imamo na umu: poslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za njegu, u kojima uživaju naši vjerni kupci širom svijeta.

U svim Kiehl’s prodavaonicama načela klasične ljekarne protkana su modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima tvrtke u njujorškoj četvrti East Village. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posjetitelji bivaju uvučeni u dugu povijest i ekscentričan karakter tvrtke: posvuda se mogu vidjeti tragovi duge tradicije branda, uključujući fotografije originalne lokacije glavne trgovine u New Yorku, obitelji osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom. Povijesni elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu vidjeti i Kiehl’sov poznati kostur „Mr. Bones”. Ne postoje dvije u potpunosti jednake prodavaonice, tako je i u slučaju dvije poslovnice u Zagrebu, no sve odišu Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom. I druga Kiehl's prodavaonica u Zagrebu lokalnoj će zajednici donijeti dašak originalne njujorške ljekarne, ovoga puta u prodajnom prostoru veličine 40m2.

U ugodnoj atmosferi i uz koncept ‘’ludog znanstvenika’’, za čiju je inspiraciju poslužio poznati Kiehl’sov kostur ‘’Mr. Bones’’, brand je proslavio ekspanziju svoga poslovanja nakon otvorenja prvoga dućana u Arena Centru Zagreb krajem prošle godine. Generalni menadžer Luxe divizije L’Oreala Adria-Balkan, gospodin Ivo Matulja istaknuo je: ‘’Iznimno smo ponosni što smo uz postojeća 4 člana našeg vrijednog osoblja regrutirali i pozdravili u tim još 4 nove osobe koje se s puno pažnje, znanja i ekspertize posvećuju našim klijentima. Cilj nam je i dalje vrlo personalizirano savjetovanje o kompletnoj njezi lica, tijela i kose, a ne zaboravimo spomenuti i njegu za muškarce, kao i mogućnost testiranja proizvoda kroz uzorke nakon čega klijent odlučuje o kupnji. Stoga bih istaknuo zadovoljstvo klijenta u prvom redu.’’ Prijatelji branda simboličnim rezanjem crvene vrpce i službeno su otvorili novi dućan na novoj lokaciji. Među njima istaknuli su se: komičar i arhitekt, Vlatko Štampar; fashion bloggerica Barbara Repe; naš proslavljeni gimnastičar Marijo Možnik; radijska voditeljica Ivana Mišerić; etablirana modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, te poznati dizajner nakita Nenad Sovilj.

Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodajnog prostora, Kiehl’s Since 1851 ostaje vjeran svojem nasljeđu i u pogledu vrhunske razine usluge koju nudi kupcima u više od 54 zemalja širom svijeta (među kojima je i Hrvatska), 150 samostalnih prodavaonica, te na 760 prodajnih mjesta. Svaki je član Kiehl’sovog prodajnog osoblja upoznat s načinom usluživanja kupaca koji promiče tvrtka te je, uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca. Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u Zagrebu promicati naša inicijativa „isprobajte prije kupnje”, pokrenuta još prije 50 godina u našoj glavnoj prodavaonici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca. Ovim se Kiehl’s jasno odvojio od konkurencije i postigao tržišnu prepoznatljivost, stekavši vjerne obožavatelje.

„Kiehl’s vjeruje u učinkovitost svojih formula i ulaže iznimne napore kako bi oblikovao režime njege u skladu s individualnim potrebama kupaca. Naša dugogodišnja ljekarnička tradicija i tradicionalno visoka razina usluge ogleda se u programu dijeljenja velikih količina besplatnih uzoraka. Naša je misija usluživanje kupaca u skladu s njihovim individualnim potrebama, a navedene inicijative već se godinama provode s iznimnim uspjehom,” izjavila je Cheryl Vitali, Kiehl’sova glavna direktorica za svjetska tržišta.  

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx