Nova 2022. u beauty smislu nije mogla bolje početi. Naime, sve obožavatelje slavnog francuskog brenda Chanel oduševit će vijest da je u prodaju puštena nova kolekcija kozmetike koja je u potpunosti okrenuta minimalističkom pristupu ljepote, a inspirirana je originalnim holističkim konceptom Coco Chanel.
Nova beauty kolekcija s potpisom Chanela tako je inspirirana samim počecima iz doba osnutaka brenda. „Od samih svojih početaka, Chanel je anticipirao budućnost, gledajući ljepotu prema viziji naslijeđenoj od Gabrielle Chanel: nema dualnosti između uma i osjetila, nema razlike između razuma i osjetljivosti, nema odvajanja tijela i emocija“, rekli su iz brenda povodom puštanja kolekcije u prodaju.
Zapravo se radi o skincare liniji proizvodi koji su inspirirani kultnim Chanel No.1. parfemom koji ove godine slavi svoj stoti rođendan. Naime, taj je miris na tržište prvi puta lansiran 1922., a iako je dugo bio povučen s tržišta te nikada nije dostigao kultni status kakav ima Chanel No.5., sada će ponovno oživjeti u kupaonicama i toaletnim torbicama milijuna žena. Chanel je tako ovog siječnja na svom webshopu predstavio novu, limitiranu No.1. kolekciju skincare proizvoda koji oduševljavaju kvalitetom, ali i estetikom.
U kolekciji se može pronaći nekoliko proizvoda, a koji uključuju višenamjensku šminku i mirisnu maglicu. Kolekcija se bazira na izmijenjenoj formuli koja se temelji na revitalizirajućim učincima cvijeta crvene kamelije. Fokus cijele kolekcije jest na vitalnosti – ključnom svojstvu ekstrakta crvene kamelije. Također, važno je napomenuti kako je ovom kolekcijom na tržište po prvi puta predstavljen i potpuno novi miris No.1 de Chanel L’Eau Rouge. Formuliran s ekstraktom crvene kamelije, ova parfemska vodica je osvježavajuća i prožeta cvjetnim notama.
Super vijest je i to da se slavni brend počinje okretati standardima održive ljepote, pa će tako ovom kolekcijom predstaviti i svoje prve spremnike za ponovno punjenje. Svaki poklopac bočice uz to je izrađen od recikliranih materijala, a 80 posto bočica napravljeno je od stakla, a ne od plastike. Sve u svemu, beauty linija koju definitivno želimo isprobati na vlastitoj koži.