Parfemi su za žene poseban dodatak i uljepšat će svaki outfit, raspoloženje i događaj. Neke žene se čak osjećaju potpuno razotkrivene bez nekoliko kapi omiljenog parfema - naglašava njihovu osobnost. Zbog toga što većina ljudi obožava parfeme, pogotovo žene, ova industrija stvorila je posebne mirise. Neki parfemi naglašavaju senzualnost, neki mističnost ili razigranost, dok nas neki vode na cvjetne livade.
No iako je tijekom posljednjih desetljeća izašao veliki broj parfema ipak su samo neki postali klasici. Neki su taj status već dobili iako su na tržištu samo desetak godina poput Armanijevog parfema Si. Provjerile smo popise najprodavanijih parfema i onih koji se nalaze na svim listama najvećih svjetskih modnih časopisa. Pronašle smo deset parfema koji su uvijek na ovim popisima i kojima su žene najviše vjerne. Bez kojih mirisa žene ne bi mogle zamisliti svoj život provjeri u nastavku:
Chanel N°5
Ovo je bezvremenski parfem i smatra je jednim od najboljih parfema svih vremena. Kreiran je davne 1921. i bio je potpuno različit od svih parfema tog vremena zbog jedinstvene strukture. Bio je snažan i pjenušav, gotovo poput šampanjca. Tako poseban potpuno je promijenio svijet parfema. Radi se o klasičnom cvjetnom parfemu, nježnog mirisa. Ovaj klasični parfem ima cvjetne note u kombinaciji sa sandalovinom i vanilijom. Tu su i jasmin i ruža koji parfemu daju senzualnost.
Marc Jacobs - Daisy
Nevjerojatno omiljen parfem kojemu popularnost s godinama ne prestaje. Cvjetni i romantični miris koji nije posebno egzotičan, ali podsjeća na cvjetne livade i ženstvenost. Jednostavan i zaigran nosi note ljubičica i šumskog voće te ostavlja svježinu na koži. Bočica je posebna, cvijet na njoj podsjeća na nježnost cvjetne livade.
Christian Dior - J'adore
Ovo je parfem koji zavodi, a od kada se pojavio na tržištu 1999. godine zaveo je mnoge žene koje su mu ostale vjerne. J'adore je klasičan cvjetni Diorov parfem. Donosi cvjetno-voćne note sa snažnom notom mandarine, jasmina i drugih zanimljivih dodataka. Bočica je zavodljiva i seksi poput ovog parfema, a svijetu je ovaj zavodljivi parfem predstavila glumica Charlize Theron.
Giorgio Armani - Si
Iako je predstavljen relativno nedavno 2013., već se nalazi na popisima klasika. Slatki cvjetni miris obilježen je notama mandarine i vanilije, a donosi i mošus. Ova kombinacija pretvorila je ovaj parfem u klasik koji obožava moderna žena. Njegovu suvremenost predstavlja Cate Blanchett jer ona je moderna i svjesna svijeta oko sebe, no zadržala je svoju autentičnost koju voli izražavati kroz modu.
Jo Malone London - English Pear & Freesia
Poznata britanska kuća Jo Malone London nedavno je otkrila da je ovo jedan od njihov pet najprodavanijih parfema English Pear & Freesia. No vjerojatno je tome pomogla i činjenica da je to omiljeni parfem Kate Middleton i odiše voćnim notama. Kreiran je 2010., a ističu se note kruške i dinje, ali frezija i ruže. Ovo je vrlo složen miris koji podsjeća na zelene engleske pejzaže.
Mugler - Angel
Ovo je omiljeni miris koji ima i posebnu bočicu. Angel je delikatna kombinacija karamele, voća i meda, uz dodanu snagu pačula i vanilije. Parfem Angel je bezvremenski, luksuzan i šik te potpuno zavodi i neodoljiv je. Uz sve to je odličan je ukras.
Gucci Bloom Acqua di Fiori
Svjež i zelen, ovaj parfem, slavi energiju i mladost. Ovo je varijacija originalnog parfema Gucci Bloom. Nosi ženstvenost zbog kombinacije jasmina, kineske kozokrvine i tuberoze, a baza mu je mošus i sandalovina. Nadahnut je cvijećem i ženskom ljepotom. Ovo je verzija parfema iz 2018., nastavak na original iz 2017. godine.
Yves Saint Laurent YSL Black Opium
Još jedan od klasika koje žene obožavaju, a isprepleten je notama kave, pačulija i tople vanilije. Ovo je jedan od najprodavanijih parfema koji podiže adrenalin i energiju. Sve ono što ženama treba u svakodnevnom životu, a opet orijentalna nota ih podsjeća da ne smiju zaboraviti na avanturu i mističnost.
Chanel Coco Mademoiselle
Klasičan miris za otmjene prilike. Na tržištu se pojavio 2001. i postao moderna klasika, ali i jedan od najprodavanijih parfema. Svježe citrusne note, pačulija, vanilija s orijentalnim notama svakako su očarale žene diljem svijeta.
Jimmy Choo
Ovaj parfem izašao je 2011. i odmah postao hit. Topao miris s egzotičnom notom tigraste orhideje. Kada je izašao predstavljao je luksuz, a ženama se svidio kao dio nekog drugačijeg svijeta. Bočica je također dio te luksuzne priče koja je još uvijek popularna i dalje je žene obožavaju.