Avon - 130 godina osnaživanja žena

Svečana proslava velikog jubileja i predstavljanje novog mirisa

Avon - 130 godina osnaživanja žena

Rijetke su kompanije koje se mogu pohvaliti tako dugovječnim radom kao što je Avon. Svečano obilježavanje velikog rođendana, kao i predstavljanje novog mirisa koji je posebno za Avon osmislio Takato Kenzo održano je u predivnom ambijentu kompleksa Solaris u Šibeniku.

Svečanu konferenciju otvorio je Mustafa Halilović, viši voditelj prodaje za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Sloveniju predstavljanjem kozmetičkog branda i njegove vizije , a to je biti tvrtka koja, na globalnoj razini, najbolje razumije i svojim proizvodima i uslugama najbolje zadovoljava potrebe osobnog ostvarenja svake žene. Sve što kao tvrtka naprave, kažu ili proizvedu, prožeto je tim načelom. Svoju priču i Avonovu misiju podijelio je s nama i Zoltan Radeczky, direktor Avona za regiju Panonija kojoj pripada i Hrvatska, koji je također prisustvovao konferenciji.


Image


Najbolje zone u borbi protiv raka dojke - Šejla Korjenić, Mustafa Halilović, Hana Fejzić, Elizabeta Gospočić Glaser, Zoltan Radeczky i Lucija Josipović


Lucija Josipović i Šejla Korjenić, voditeljice Odnosa s javnošću i oglašavanja u Hrvatskoj i BIH provele su nas kroz povijest branda i predstavile novi miris Avon LIFE by Kenzo Takada. Ovaj miris daje obećanje To Live Life Beautifully (živjeti život prekrasno) i utjelovljujuje nepokolebljivu pozitivnost iz srca Kenzove osobnosti.


Image


Lucija Josipović, voditeljica Odnosa s javnošću i oglašavanja u Hrvatskoj


Avon Life by Kenzo Takada for Her Eau de parfum je luksuzni miris koji kombinira eleganciju irisa sa šarmantnom slatkoćom ljiljana i ljubičice, te vodi vaša osjetila na fascinantno putovanje u zemlju ljepote. Raskošan novi parfem Kenzo Takada je osmislio isključivo za Avon. Luksuzna mješavina lopoča, ljubičice i cvijeta iris daj vam neupitnu privlačnost koja traje cijeli dan. Činjenica da je jedan od glavnih sastojaka miris cvijeta irisa nas je dodatno razveselio jer se radi o hrvatskom nacionalnom cvijetu.


Image


Stalna podrška ženama nešto je u čemu se Avon osobito specijalizirao, a izvrsne rezultate ostvaruju kroz dvije humanitarne akcije: borbu protiv raka dojke i borbu protiv nasilja u obitelji u što se svi možemo uključiti kupnjom posebno označenih Avonovih proizvoda.



Avon - kompanija za žene već 130 godina!

1886. godine, David H. McConnell, mladi čovjek koji je prodavao knjige kucajući na vrata, imao je san. Poduzetnik u srcu, odmah je prepoznao da su korisnici više zainteresirani za mirise i napustio posao prodavanja knjige kako bi kreirao čitavu liniju mirisa. Prvi mirisi nastali su u manjem prostoru veličine kuhinje te nazvani "Little Dot Perfume" set, a sastojao se od 5 mirisa: bijele ruže, ljubičice, ljiljana, suncokreta i zumbula.

Sanjao je o osnivanju velike kompanije, ali i o društvenim promjenama 34 godine prije ženskog prava na glasovanje u Sjedinjenim Američkim Državama. Vjerovao da bi sve žene trebale imati pravo na ostvarivanje prihoda i "California Perfume" kompanija je rođena, pružajući priliku, neograničen potencijal i ljepotu. Danas, 130 godina kasnije, Avon je najveća globalna kompanija u direktnoj prodaji na svijetu. Više od 6 milijuna Avon Ladies predstavljaju Avonove proizvode više od 300 milijuna korisnika, u više od 100 zemalja svijeta.


Image


Avon dame na konferenciji


Danas je Avon među top 100 brandova u svijetu, koji prodaje 4 ruža za usne svake sekunde te svjetski lider u masovnoj prodaji mirisa.

Tajna Avonove dugovječnosti je jednostavna – Avonove vrijednosti, definirane od osnivača Davida McConella: povjerenje, poštovanje, vjera, poniznost, integritet. Ove snažne ideje temelj su kompanije koja je pokrenula industriju. Broj od 6,5 milijuna Avon Ladies koje su dio kompanije, dokaz su vrijednosti za koje se Avon zalaže.


Image


Lucija Josipović s predstavnicama medija i beauty blogericama