Rijetke su kompanije koje se mogu pohvaliti tako dugovječnim radom kao što je Avon. Svečano obilježavanje velikog rođendana, kao i predstavljanje novog mirisa koji je posebno za Avon osmislio Takato Kenzo održano je u predivnom ambijentu kompleksa Solaris u Šibeniku.
Svečanu konferenciju otvorio je Mustafa Halilović, viši voditelj prodaje za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Sloveniju predstavljanjem kozmetičkog branda i njegove vizije , a to je biti tvrtka koja, na globalnoj razini, najbolje razumije i svojim proizvodima i uslugama najbolje zadovoljava potrebe osobnog ostvarenja svake žene. Sve što kao tvrtka naprave, kažu ili proizvedu, prožeto je tim načelom. Svoju priču i Avonovu misiju podijelio je s nama i Zoltan Radeczky, direktor Avona za regiju Panonija kojoj pripada i Hrvatska, koji je također prisustvovao konferenciji.
Najbolje zone u borbi protiv raka dojke - Šejla Korjenić, Mustafa Halilović, Hana Fejzić, Elizabeta Gospočić Glaser, Zoltan Radeczky i Lucija Josipović
Lucija Josipović i Šejla Korjenić, voditeljice Odnosa s javnošću i oglašavanja u Hrvatskoj i BIH provele su nas kroz povijest branda i predstavile novi miris Avon LIFE by Kenzo Takada. Ovaj miris daje obećanje To Live Life Beautifully (živjeti život prekrasno) i utjelovljujuje nepokolebljivu pozitivnost iz srca Kenzove osobnosti.
Lucija Josipović, voditeljica Odnosa s javnošću i oglašavanja u Hrvatskoj
Avon Life by Kenzo Takada for Her Eau de parfum je luksuzni miris koji kombinira eleganciju irisa sa šarmantnom slatkoćom ljiljana i ljubičice, te vodi vaša osjetila na fascinantno putovanje u zemlju ljepote. Raskošan novi parfem Kenzo Takada je osmislio isključivo za Avon. Luksuzna mješavina lopoča, ljubičice i cvijeta iris daj vam neupitnu privlačnost koja traje cijeli dan. Činjenica da je jedan od glavnih sastojaka miris cvijeta irisa nas je dodatno razveselio jer se radi o hrvatskom nacionalnom cvijetu.
Stalna podrška ženama nešto je u čemu se Avon osobito specijalizirao, a izvrsne rezultate ostvaruju kroz dvije humanitarne akcije: borbu protiv raka dojke i borbu protiv nasilja u obitelji u što se svi možemo uključiti kupnjom posebno označenih Avonovih proizvoda.
Avon - kompanija za žene već 130 godina!
1886. godine, David H. McConnell, mladi čovjek koji je prodavao knjige kucajući na vrata, imao je san. Poduzetnik u srcu, odmah je prepoznao da su korisnici više zainteresirani za mirise i napustio posao prodavanja knjige kako bi kreirao čitavu liniju mirisa. Prvi mirisi nastali su u manjem prostoru veličine kuhinje te nazvani "Little Dot Perfume" set, a sastojao se od 5 mirisa: bijele ruže, ljubičice, ljiljana, suncokreta i zumbula.
Sanjao je o osnivanju velike kompanije, ali i o društvenim promjenama 34 godine prije ženskog prava na glasovanje u Sjedinjenim Američkim Državama. Vjerovao da bi sve žene trebale imati pravo na ostvarivanje prihoda i "California Perfume" kompanija je rođena, pružajući priliku, neograničen potencijal i ljepotu. Danas, 130 godina kasnije, Avon je najveća globalna kompanija u direktnoj prodaji na svijetu. Više od 6 milijuna Avon Ladies predstavljaju Avonove proizvode više od 300 milijuna korisnika, u više od 100 zemalja svijeta.
Avon dame na konferenciji
Danas je Avon među top 100 brandova u svijetu, koji prodaje 4 ruža za usne svake sekunde te svjetski lider u masovnoj prodaji mirisa.
Tajna Avonove dugovječnosti je jednostavna – Avonove vrijednosti, definirane od osnivača Davida McConella: povjerenje, poštovanje, vjera, poniznost, integritet. Ove snažne ideje temelj su kompanije koja je pokrenula industriju. Broj od 6,5 milijuna Avon Ladies koje su dio kompanije, dokaz su vrijednosti za koje se Avon zalaže.
Lucija Josipović s predstavnicama medija i beauty blogericama