Sjever Hrvatske sve se više u mnogočemu upisuje na svjetskoj karti posebnosti. Dokaz toga je i današnja čakovečka promocija nove kolekcije parfema iz niche domene pod brendom Evita Fragrances čiji su vlasnici Ana i Filip Ude.
Vođeni svjetskim trendovima koje je u svoj rodni kraj donio parfumer Hrvatske Parfemske Kuće Tomislav Vrbanec, Ana i Filip angažirali su ga kako bi kreirao prave parfeme prema njihovim zamislima, a koje sada pod svojim vlastitim brednom nude na tržištu. Samim tim postali su i prvi poznati domaći par s vlastitim brednom parfema i stali uz bok brojnim svjetskim osobama iz svijeta sporta i showbuisniessa.
„U odabiru recepture bili smo inspirirani našim karakterima i poslovima kojima se bavimo. Tomislavu smo objasnili da želimo spoj nečega što svaka osoba ima u sebi, onaj opći karakter i alter ego koji možda i rjeđe izlazi na vidjelo te smo tako krenuli putem stvaranja dnevnih i večernjih mirisa koji se međusobno nadopunjavaju.“, kazala je Ana koja je poznata make up vizažistica nadodavši kako je tu potrebu osjetila i kod svojih klijentica te im želeći ponuditi nešto posebno u dogovoru sa suprugom krenula u novi poslovni projekt stvaranja vlastitog brenda.
Velikih sportskih postignuća, ali skromnog duha naš gimnastičar ovjenčan olimpijskom medaljom riječima potpore Aninoj poslovnoj ideji ukazao je na osobnu potrebu sportaša koji dnevno vrijedno treniraju, a ponekad su i u cjelodnevnom pokretu bez prestanka, za dnevnim i večernjim mirisom koji se svojim karakteristikama nadopunjuju nanošenjem na kožu.
Parfumer Tomislav Vrbanec osvrnuo se na stvaranje receptura i zahvalio Ani i Filipu na ukazanom povjerenju za kreiranje njihovog brenda rekavši kako su njihova druženja znala ponekad potrajati i satima u isprobavanju mirisnih esencija te da je prije konačnih odabira mirisnih receptura parfema pod brendom Evita Fragrances stvoreno nešto više od stotinu različitih receptura da bi na kraju bile odabrane četiri koje su danas prezentirane javnosti.
Kako je nastalo ime Evita Fragrances?
„Evitu smo posvetili svojoj kćerki Evi i ljepoti života općenito nimalo ne dvojeći da je to pravo ime za naš brend parfema.“, objasnila je Ana samu ideju imena kolekcije.
Brend Evita Fragrances sadržan je od ženskih mirisa, onog dnevnog, slatkastog, imena BLUSH (rumenilo) u koji su utkane note kruške, cvijeta naranče, ružičastog papra, gorkog badema, jasmina, kave, vanilije, cedra i pačulija. Drugi, onaj jači, prigodan za večernje izlaske i odvažne zavodnice nazvali su GLOSS (sjaj), a sadrži cvijet naranče, jasmin, bugarsku ružu, mošus, vetiver, cedar, pačuli i mahunu tonke.
Muški mirisi također su odraz muškog samopouzdanja i alter ega, inspirirani svijetlom i večernjom tamom. Onaj dnevni, nazvan SILVER sadrži lavandu, metvicu, morske note, zelene note, korijander, ružmarin, jasmin, geranij, neroli, duhan, jantar, mahovinu, mošus te drvene note sandalovine. U onom jačem, noćnom, muškom parfemu kolekcije Evita Fragrances isprepliću se molekule mirisa mandarine, nerolija, bergamota, lavande, papra, kadulje, duhana, cedra i mahune tonke, a nazvan je BLACK.
U ovim početnim fazama na tržištu parfemi branda Evita Fragrances mogu se kupiti po cijeni od 375 kuna u čakovečkom vizažističkom studiju Ane Ude te pop up trgovini Hrvatske Parfemske Kuće kao i njenom web shopu. Buduće detalje branda Evita Fragrances by Ana i Filip Ude pratite i na facebooku Evita Fragrances i instagram profilu evita_fragrances.