Prvi hrvatski Outlet centar Sveta Helena, prema najavama otvara svoja vrata najmoprimcima sredinom listopada čime će se završiti glavni građevinski radovi, a svečano otvorenje za javnost bit će 3. prosinca 2008.g.
Investitor je Prigan Holding, a iznos ukupne investicije je 45 milijuna eura. Outlet centar Sveta Helena gradi se u dvije faze, pri čemu će prva faza koja s radom počinje u studenom, imati 12.500 m2 prodajnog prostora od čega će 70% biti otvoreno za kupce sa prvim danom otvaranja dok će ostali brandovi svoje dućane otvoriti nešto kasnije. Druga faza s približno istim brojem dućana i popratnih sadržaja bit će sagrađena i puštena u rad kroz narednih godinu dana.
Outlet je nova kultura kupovanja koja će svakom kupcu omogućiti da kupuje kvalitetne proizvode po posebnim cijenama. Popusti se kreću između 30 % i 70 %, a prodavači su obvezni prikazati staru cijenu te iskazati novu, sniženu cijenu. Prilikom izlaganja robe, prodavači su obvezni osigurati sve veličine i brojeve te se asortiman robe mora redovito osvježavati. Također, vlasnici dućana će imati posebne ponude na dan svečanog otvorenja.
Kupcima i posjetiteljima na raspolaganju stoje dječje igralište, vrtić, trgovi, kafići, restorani, odmarališta za kupce, pješačka zona, a za sve one kojima je prijevoz potreban organizirat će se posebni autobusni prijevozi iz Zagreba do Outlet centra. Iz ostalih hrvatskih gradova organizirat će se jednodnevni shopping posjeti i izleti. Kako se pokazalo da outlet centri privlače kupce i iz udaljenih mjesta, Outlet centar Sveta Helena postat će regionalna shopping atrakcija.