Đurđica Vorkapić, Mare Milin i Tihana Harapin Zalepugin sudjeluju u kampanji P&G-a i dm-a “Jednostavno je biti posebna“. Kupnjom dva Panteneova proizvoda u prodavaonicama dm-a djevojke i žene imaju šansu postati zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena i surađivati s prestižnim imenima hrvatske modne scene.
Pantene djevojkama i ženama pomaže da ostvare puni potencijal ljepote svoje kose, vraćajući joj zdravlje i sjaj. Upravo zato P&G poziva sve djevojke da se prije prijavljivanja odazovu na 14-dnevni izazov te da isprobaju kolekciju Pantene Intensive Repair ili neku od drugih Panteneovih linija i uvjere se koliko će im se kosa promijeniti na bolje u samo dva tjedna.
Proizvodi Pantene Intensive Repair namijenjeni su upravo oštećenoj kosi, koja neće doživjeti preobrazbu preko noći, ali će joj kroz dva tjedna Pantene vratiti zdrav izgled i sjaj. Kolekcija koju čine šampon i balzam osnova je njege kose s oštećenjima, a za potpuno nahranjenu i ponovno lijepu i sjajnu kosu tu su 2-minutna maska Pantene Intensive Repair i serum za ispucale vrhove Pantene Intensive Repair Split End Mender nakon čije će uporabe kosa ponovno biti savršeno glatka i lijepa.
P&G i Hippy Garden poklanjaju poklon paket dvjema čitateljicama (Hippy Garden majica i Pantene proizvodi) koje točno odgovore na pitanje:
Koje tri dame sudjeluju u kampanji P&G-a i dm-a “Jednostavno je biti posebna“?
"Jednostavno je biti posebna" uz Pantene
Uskoro ćemo objaviti dobitnice