4. Ikone pop kulture
S obzirom na to da nam je cijeli svijet nadohvat ruke, sve se više uzdajemo u razne izvore kao inspiraciju za nova odredišta. U 2018. godini televizijske serije, filmovi, sport i društveni mediji sve više utječu na odluku o rezervaciji jer se putnici u potrazi za inspiracijom sve više okreću pop kulturi. Čitanje blogova ili gledanje preporuka Youtubera potaknut će ideje za 29% putnika iz Hrvatske, a lokacije s televizije, iz filmova ili glazbenih spotova bit će presudne za 20% putnika iz Hrvatske u nadolazećoj godini. Gotovo četvrtina (24%) putnika inspirirat će putovanje na veliko sportsko događanje, od čega će 43% svjetskih putnika razmišljati o nogometnom ljetu u Rusiji.
Najpopularnije lokacije iz televizijskih serija koje globalni putnici žele posjetiti u 2018. uključuju Hrvatsku, Španjolsku i Island inspirirani Igrom prijestolja (29%), London kakav gledamo u serijama Sherlock i The Crown, (21% i 13%), New York i Manhattan iz serije Milijarde (13%) i Los Angeles kakav možemo vidjeti u seriji Entourage (10%).