3. Vraćanje u djetinjstvo
Baš poput novih doživljaja, putnici će se na svojim putovanjima u 2018. godini ponovno vraćati omiljenim sjećanjima iz djetinjstva. Spajanjem budućnosti s prošlošću, putnici će iduće godine biti inspirirani povratkom u nekad omiljena odredišta koja će istražiti na potpuno nov način. 16% putnika iz Hrvatske će u 2018. godini razmotriti posjet lokaciji na kojoj su odmor proveli i u djetinjstvu.
Popularnost putovanja koja uključuju vraćanje u prošlost potječe od osjećaja nostalgije i sreće koju ta odredišta pobuđuju. Putnici kažu da odredišta nekadašnjih obiteljskih odmora bude najljepša sjećanja, čak više od ljubavi iz djetinjstva ili obiteljskog ljubimca. Milenijalci su, čini se, još sentimentalniji s 28% mladih putnika iz Hrvatske u dobi od 18 do 34 godine koji se planiraju ponovno vratiti u omiljena odredišta nekadašnjih obiteljskih odmora. 59% putnika iz Hrvatske u 2018. godini namjerava svakodnevno objavljivati na društvenim mrežama pa možemo očekivati da će se sva ta nostalgična mjesta vratiti u budućnost i biti ovjekovječena na društvenim mrežama za buduće generacije.