Pokušati samostalno naučiti kako se koristi Excel moguće je do određene granice jer on nije intuitivan. Za početak treba znati osnove kao što je novi red u Excelu.
Kako primijeniti Excel formule, izračune, filtriranje, manipulaciju podacima i još mnogo toga treba naučiti a krenut ćemo od osnovnog pojma kako napraviti novi red u Excelu.
Radni list (Worksheet) je tablica koja se sastoji od ćelija (Cell) po kojoj se možemo kretati mijenjajući stupce i redove. U ćelije se upisuju podaci bilo kojeg formata.
ROW - red
Novi red u Excelu /INSERT ROW/, INSERT menu
Dodavanje novog reda /INSERT ROW/ odaberite ROW opciju iz INSERT menija.
Novi red u Excelu se može dodati i desnim klikom na označene redove i izbor opcije INSERT.
Da bi označili više od jednog reda pritisnite dugme miša i držeći pritisnutu lijevu tipku produžite da prevlačite preko željenih redova.
Ovo su osnovni podaci i sada kada znate kako napraviti novi red u Excelu možete krenuti u dublje proučavanje Excela.
Znate li što je novi red u Excelu i kako ga napraviti? U nastavku donosimo nekoliko informacija o Excelu koje bi vam mogli pomoći u radu s ovim programom