Lifestyle
Lifestyle

Kako napraviti novi red u Excelu

Kako napraviti novi red u Excelu
Znate li što je novi red u Excelu i kako ga napraviti? U nastavku donosimo nekoliko informacija o Excelu koje bi vam mogli pomoći u radu s ovim programom

Pokušati samostalno naučiti kako se koristi Excel moguće je do određene granice jer on nije intuitivan. Za početak treba znati osnove kao što je novi red u Excelu. Kako primijeniti Excel formule, izračune, filtriranje, manipulaciju podacima i još mnogo toga treba naučiti a krenut ćemo od osnovnog pojma kako napraviti novi red u Excelu. Radni list (Worksheet) je tablica koja se sastoji od ćelija (Cell) po kojoj se možemo kretati mijenjajući stupce i redove. U ćelije se upisuju podaci bilo kojeg formata.  ROW - red Novi red u Excelu /INSERT ROW/, INSERT menu Dodavanje novog reda /INSERT ROW/ odaberite ROW opciju iz INSERT menija. Novi red u Excelu se može dodati i desnim klikom na označene redove i izbor opcije INSERT. Da bi označili više od jednog reda pritisnite dugme miša i držeći pritisnutu lijevu tipku produžite da prevlačite preko željenih redova. Ovo su osnovni podaci i sada kada znate kako napraviti novi red u Excelu možete krenuti u dublje proučavanje Excela.