Potaknuti alarmantnim stanjem oralnog zdravlja djece i odraslih u Hrvatskoj, marka Orbit u suradnji s Hrvatskom komorom dentalne medicine najavljuje kampanju pod nazivom "Žvači jer to promjenu znači" s ciljem podizanja svijesti o važnosti pravilne dentalne higijene, posebno kod najugroženije skupine - dvanaestogodišnjaka.
Prema istraživanjima Svjetske stomatološke organizacije (FDI World Dental Federation), KEP indeks oralnog zdravlja kod dvanaestogodišnjaka u Hrvatskoj iznosi 4,8. Izraz KEP podrazumijeva kombinaciju karijesa, ekstrahiranih, odnosno izvađenih te popravljenih zubi. U većini europskih zemalja taj indeks je puno niži. Jedan od uzroka lošeg oralnog zdravlja u Hrvatskoj je i taj što se već više od petnaest godina ne provode preventivni pregledi u osnovnim školama. Ti pregledi su od iznimne važnosti za pravovremeno prepoznavanje problema i edukaciju djece o važnosti oralnog zdravlja.
Kampanja "Žvači jer to promjenu znači" započinje početkom svibnja i traje do studenog 2015.godine. Kroz kampanju, uz pomoć Hrvatske komore dentalne medicine provest će se edukacija i dentalni pregledi po odabranim osnovnim školama u Hrvatskoj kao i sveobuhvatno istraživanje oralnog zdravlja nacije.
Orbit i Hrvatska komora dentalne medicine pokreću kampanju s ciljem podizanja svijesti o važnosti dentalne higijene