Gorenje i Zlatarna Celje sudjeluju u dobrotvornoj akciji hrvatske podružnice europske udruge za borbu protiv raka dojke Europa Donna. U Gorenju su posebno za tu namjenu proizveli ružičasti model hladnjaka Old Timer, dok je Zlatarna Celje izradila ukrasnu petlju od bijelog zlata za hladnjak, koji će zajedno s još dvije srebrne petlje biti ponuđen na dražbi 7. travnja u Zagrebu. Europa Donna preuzela je proizvode, a cjelokupan iznos prikupljen aukcijom bit će namijenjen kupnji mamografa za Opću bolnicu Varaždin.
''Svojim aktivnostima Europa Donna nastoji senzibilizirati zajednicu u Hrvatskoj za važnost ulaganja u borbu protiv bolesti raka dojke od koje nažalost oboljeva sve veći broj žena. Gospodarstvenici svakako mogu dati velik doprinos u toj borbi i ovaj primjer to pokazuje. Općoj bolnici u Varaždinu mamograf je itekako potreban, a potreban je i drugim bolnicama u Hrvatskoj. Vjerujemo u uspjeh ove zajedničke dobrotvorne akcije te se nadamo kako će to biti poticaj za druge slične projekte.'' – izjavila je predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska, dr. Nada Kraljević, prilikom preuzimanja hladnjaka.
Tvrtka Gorenje rado sudjeluje u provođenju dobrotvornih projekata, ali i u kreiranju vlastitih te iza sebe već ima cijeli niz humanitarnih projekata u kojima je sudjelovala. Kao tvrtka s dugom tradicijom poslovanja, Gorenje pokazuje odgovornost za društvenu zajednicu.
''Dosad smo u okviru sličnog projekta u kojem je bilo izrađeno 5 vrhunskih hladnjaka s kristalima Swarovski, namjenjenih isključivo za dobrotvorne aukcije, pomogli prikupiti oko 150 tisuća eura. Zajedničkom suradnjom Europa Donne, Gorenja i Zlatarne Celje počeli smo prošle godine u Sloveniji, gdje smo prikupljali sredstva za kupnju CT – a za Bolnicu Celje. Vjerujem kako će i naša zajednička aukcija u Zagrebu dati značajan doprinos borbi protiv raka dojke.'' - izjavio je Peter Šilc, direktor komercijale u Gorenju Zagreb d.o.o.
Dosad su bila izrađena dva ružičasta hladnjaka s ukrasnom petljom, a u Gorenju i Zlatarni Celje planiraju svoju dosadašnju suradnju s Europa Donnom nastaviti i u drugim europskim državama u kojima Europa Donna ima podružnice. Uvjereni su kako će pomoću aukcije ružičastih hladnjka doprijeti do još velikog broja plemenitih ljudi, koji su spremni odreći se dijela svojeg kapitala za dobru svrhu. To je bila osnovna misao vodilja pri pokretanju ovog projekta koji je ne samo na riječima nego i na djelima, povezao gospodarstvo i nevladin sektor u brizi i borbi za zdravlje ljudi.
Pozivnica za aukciju koja će se održati u Zagrebu 7. travnja, bit će poslana na adrese dvjestotinjak gospodarstvenika i uglednika iz hrvatskog javnog života. Do tog datuma ružičasti hladnjak ukrašen petljom od bijelog zlata, krasi izložbeni salon Centra Gorenje u Slavonskoj aveniji 26.