Plan aktivnosti
Zašto je uopće dobro organizirati vrijeme? Možda ćeš reći da je odgovor na ovo pitanje jasan, da je svrha napraviti plan kako bi si olakšala posao, kako bi se držala onoga što je prioritet za taj dan, kako bi bila efikasna. Plan je u suštini popis stvari koje treba odraditi. Postoje dva pristupa tome kako lista aktivnosti treba izgledati, ponekad to može biti jedna natuknica, a može biti i natuknica s opisom. Je li bolje napisati samo natuknicu ili dodati i opis – odluči sama. Razradi svoj plan u detalje, ako ti je tako lakše, no ponekad je i samo jednostavan podsjetnik na sve ono što te čeka u danu dovoljan da se efikasno baciš na posao.
Svakako slaži natuknice, zadatke po prioritetima. Prvo stavi obaveze, a zatim sve ono što još želiš raditi u danu. Tako ćeš se motivirati da poslovne obveze i ostale manje ugodne zadatke obaviš čim prije i efikasnije.