Kažeš mu da sve napiše isti dan
Znaš i sama da i odrasli ljudi znaju čekati zadnji tren da bi odradili obaveze. To je najčešće popraćeno stresom i kajanjem što si nismo ravnomjerno podijelili zadatke. Onda možeš zamisliti kako je djeci kad se suoče s gomilom zadataka iz više predmeta. I ona bi trebala rješavati dio po dio, a onda im treba priuštiti vrijeme za razonodu i igru koja je, podsjetimo, ključna u školskoj dobi. Ako djetetu govoriš da sve stigne 'sutra' zapravo mu ne pomažeš jer će sutradan pola dana provesti nad radnim stolom. Znamo da količina zadaća varira te da njen obujam ovisi o pojedinom učitelju i nastavniku – što je loše jer očekivanja često nisu ujednačena.
Bez obzira na sve, ipak je bolje poticati dijete da si rasporedi zadatke po predmetima i da ih radi s pauzama, ali ne predugim. Treba odrediti dijelove dana koji su rezervirani za učenje i zadaću – subotom prijepodne rješava se, primjerice, hrvatski i matematika, a nedjeljom ujutro druga dva predmeta. Mališan će bolje funkcionirati radi li u kraćim sesijama.