Janica Kostelić provela dan s djecom u sklopu kampanje „Hvala ti mama“

P&G je u suradnji s HOO-om prikupio sredstva za potporu budućim olimpijcima

Janica Kostelić provela dan s djecom u sklopu kampanje „Hvala ti mama“

Jučer je Mala dvorana Doma sportova bila prepuna djece koja su se družila s našom najtrofejnijom skijašicom Janicom Kostelić. Važnost bavljenja sportom i promoviranje vrijednosti olimpizma prepoznala je i tvrtka P&G koja je sklopu svoje kampanje „Hvala ti mama“ skrenula pozornost upravo na važnost bavljenja sportom od najranije dobi. Naime, P&G je već drugi puta, u suradnji s HOO-om prikupio sredstva, konkretno 304.720,00 kn, koje  će se iskoristiti za potporu budućim olimpijcima kako bi se sa što manje briga posvetili postizanju sportskih uspjeha i oživljavanju vrijednosti olimpizma. Uz aktivno sudjelovanje u raznim sportskim disciplinama, djeca raznih dobnih uzrasta, osim edukacije o raznim sportovima, iskoristili su priliku za druženje s Janicom i iz prve ruke saznali sve o njenoj uspješnoj karijeri. Na kraju zajedničkog druženja poznati fotograf Šime Strikoman je, uz pomoć djece, kreirao zanimljivu milenijsku fotografiju u obliku olimpijskih krugova.  


Image


„Mi u P&G-u smo veliki ljubitelji sporta i smatramo da je on ključan za izgradnju zdravog duha i radnih navika potrebnih za kvalitetniji život. Iznimno smo ponosni na projekt „Hvala ti mama“ i suradnju s HOO-om. Ove godine smo postigli jako dobre rezultate i sretni smo što smo omogućili mladim sportašima da se mogu još kvalitetnije posvetiti svojim sportskim karijerama. Vidjeti najmlađe kako se vesele sportu, bio je najljepši kraj kampanje kojeg smo mogli zamisliti. Zahvaljujem i našim brand-ambasadoricama, Janici i Marici Kostelić koje svojim primjerom najbolje ocrtavaju vrijednost cijelog projekta“, izjavila je Antonija Svirčić, marketing managerica u P&G-u.


Image


„Hvala ti mama je projekt koji je danas rijetkost. Hrvatska je puna sportskog potencijala kojeg je teško ostvariti s obzirom na uvjete treniranja koje ima većina mladih sportaša. Zahvaljujemo P&G-u što su prepoznali taj problem i angažirali se oko prikupljanja sredstava za njihov razvoj.“, smatra Morana Paliković Gruden, dopredsjednica HOO-a.

Procter & Gamble, tvrtka koja stoji iza tržišnih marki kao što su Pampers, Pantene Pro-V, Wella, Always, Ariel i Gillette, 2012. godine u sklopu Olimpijskih igara u Londonu pokrenula provedbu desetogodišnjeg partnerstva s Međunarodnim olimpijskim odborom. P&G je partnerstvo potpisao na globalnoj razini, a ono je kroz suradnju s nacionalnim olimpijskim odborima aktivno i na lokalnim tržištima.