Još na testiranju kod psihologice je rečeno da je razigran i ima manjak koncentracije. Na sve načine smo pokušali doći do toga da piše u školi, nagrađivali ga i kažnjavali. Učiteljica kaže da je jako inteligentan i pametan, da jedini u razredu kad treba nešto logički zaključiti, on dođe do zaključka. Ocjene su mu zbilja odlične, pogotovo s obzirom na to da odbija raditi u školi. Većina ocjena su petice osim kad pišu diktate, onda dobiva trojke, a zna se dogoditi i jedinica. Međutim, kad pišu vremenski duže testove, cijeli sat, onda dobije peticu. U posljednje vrijeme je počeo bit i zločest u školi, prkosi i provocira drugu djecu. Jednom se i potukao, a učiteljica je rekla da nije on prvi počeo. Jučer je jednom dječaku majicu išarao kredom. Moram napomenuti da je to sve počelo od kad su mu se djeca počela rugati i pisati njegovo ime na ploču i crtat plačka jer ga učiteljica opominje da će dobit plačka ili jedinicu ako ne bude pisao. Molim vaše mišljenje i savjet jer se osjećam jako bespomoćno.
Poštovana,
djeca su spontano radoznala i spremna na nova učenja. Međutim, ukoliko im je neka aktivnost teška onda prema njoj stvaraju otpor. Ponašanja Vašeg dječaka ukazuju na to da mu je aktivnost pisanja iz nekog razloga teška.
Iz Vašeg upita nije vidljivo ima li u djetetovom razvoju nekih neurorizika koji su ga mogli dovesti do opisanih teškoća. Nemamo informaciju kako su prošli trudnoća i porod te djetetov najraniji razvoj.
Razvoju grafomotornih vještina prethodi razvoj fine motorike a njemu razvoj grube motorike. Važne informacije su nam i je li dijete odbijalo aktivnosti crtanja, pisanja i bojanja prije škole, je li znao rezati škarama, slagao kockice,…
Budući je sada još uvijek dovoljno rano da mu se može pomoći svakako Vam savjetujemo da nas posjetite i napravite razvojnu procjenu djeteta. Razvojna procjena ukazat će nam na uzroke opisanih teškoća te ćemo Vam moći dati konkretnije upute za daljnji rad. Ukoliko niste iz Zagreba, potražite stručnu pomoć defektologa rehabilitatora u vašem mjestu.